Start-up Wolt nově navázal spolupráci s kreativní agenturou Triad advertising, se kterou se chystá na televizní obrazovky. Vizuál kampaně využije také v OOH a online. O nákup mediálního prostoru se postará agentura OMD.
Doposud si Wolt, který působí na českém trhu od léta roku 2018 a za tu dobu se rozrostl do 12 měst, obstaral veškerou kreativu in-house. Nyní si bere na pomoc česko-slovenskou agenturu Triad, která se podílela také na kampaních pro Plzeňský Prazdroj, Kofolu, Burger King či kampani společnosti IKEA proti domácímu násilí.
„Původně jsme se soustředili na lokální komunikaci, společně s expanzí jsme se ale postupně dopracovali k cílení na širokou základnu potenciálních zákazníků. Proto jsme chtěli spolupracovat s někým, kdo nám bude schopný zajistit velkou kampaň, která nás dostane do povědomí veřejnosti,” popisuje důvody hledání kreativní agentury Daniel Blažek, marketingový manažer Woltu pro Česko. „V rámci výběrového řízení nás nejvíce zaujal koncept agentury Triad, který souzněl s tím, jak Wolt vnímáme. Aktuálně již dotahujeme pouhé detaily a těšíme se, až se celá kampaň spustí,” dodává.
„Ze spolupráce se společností Wolt jsme opravdu nadšeni. Celý proces, od představení nápadu až po předání ,vysílačky‘, byl plný důvěry a společné touhy vytvořit osobitou, nezapomenutelnou kampaň. Věřím, že se tato dobrá energie promítla do výsledku,” doplňuje kreativní ředitel Triad Martin Keder.
Mediální pokrytí kampaně na televizních obrazovkách bude mít pod sebou agentura OMD (Omnicom Media Group), která má na starost také kampaně Kaufland, McDonald’s, či Staropramen. „Máme za sebou spolupráci již s několika e-commerce klienty, kteří hledali způsob, jak rozvíjet svůj byznys a rozšířit komunikaci mimo online prostředí. Fakt, že se Wolt rozhodl pro naši mediální strategii, je pro nás důkazem, že umíme nejen nabídnout konkurenční cenové podmínky, ale především že náš přístup může být funkční i pro segment food delivery. A toho si velmi vážíme,“ komentuje úspěch agentury OMD její ředitel Štěpán Kamený.