Reklama
Megaboard

„Tekoucí billboard“ chce bořit stereotypy a tabu kolem inkontinence

Značka Elvie si společně s kreativní agenturou Don’t Cry Wolf vzala na paškál tabuizované téma inkontinence v nové neotřelé OOH instalaci s cílem rozproudit veřejnou debatu o tomto tématu. Zároveň upozorňuje na sociální sítě, které mají potřebu toto téma v online prostoru cenzurovat. 

Na více než třímetrovém billboardu od společnosti Kinetic je v kampani nazvané #LeaksHappen Megan Burns, osmadvacetiletá matka dvou dětí z anglického Cornwallu, která inkontinencí trpí, což je “originálně” vyobrazeno vodní instalací na billboardu. „Tekoucí“ billboard si klade za cíl téma vytáhnout do centra pozornosti. 

„Inkontinence je běžná u žen v každém věku a ve všech fázích života. Cenzurou obsahu, který ukazuje ženy, které zažívají úniky moči, platformy sociálních médií posilují tabu kolem tohoto problému,“ řekla Aoife Nally, marketingová ředitelka společnosti Elvie. „Doufáme, že to povzbudí ženy, aby začaly o problému mluvit a hledaly potřebnou pomoc,” dodala. 

#LeaksHappen se objevil jen pár týdnů poté, co sociální síť TikTok zakázala video zveřejněné na účtu brandu Elvie, které ukazovalo, že @maddawglifts uniká moč při vzpírání. Gigant sociálních médií klasifikoval video jako nevhodný grafický obsah.

„Sociální sítě sice mohou nesouhlasit, ale realita je taková, že inkontinence není věc, za kterou je třeba se stydět,“ uvedla výkonná ředitelka Don’t Cry Wolf Sara Collinge. „Naším cílem s kampaní Leaks Happen je umožnit více ženám, aby otevřeně hovořily o svých zkušenostech. A jak to udělat lépe než hlasitým a hrdým únikem na billboardu v centru Londýna?”

Elvie uvádí, že každá třetí žena na světě trpí inkontinencí, ale podle nedávného průzkumu ve Spojeném Království se se zjistilo, že tento problém má až 84 procent žen. „Nikdo nemluví o inkontinenci a po pravdě se tímto problémem historicky nezabýval příliš ani tisk. Leaks Happen je tu od toho, aby přerušila ticho a pomohla zahájit diskusi o tomto problému,“ poznamenala Kat Park, vedoucí PR společnosti Don’t Cry Wolf.

Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-2025_02

MAM Exkluzivně v časopise

ROI
Jan Nízky, A+Manual
KFC Bukurešť

MAM Téma čísla

gaming_rytir_iStock_nový web-otvírák (50)
2025
Téma Ročenky 2024
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále
WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále