Britská finanční společnost tendrem potvrdila pokračování desetileté spolupráce na další tři roky. Agentura bude zajišťovat i vyhodnocování mediální komunikace.
Britská finanční společnost Provident Financial vyhlásila vítěze svého mediálního tendru pro český trh. Na plánování a nákup médií si opět vybrala agenturu dentsu X, s níž spolupracovala posledních deset let, o média skupiny se tak bude starat další tři roky.
„Za pětadvacetiletou historii Providentu na českém trhu nás s Dentsu pojí jedno z našich nejdéle trvajících obchodních partnerství. V posledních letech plných nečekaných změn nám byli maximální a flexibilní oporou,“ uvedla Vladimíra Vagenknecht, šéfka pro brand a akvizici i retenci zákazníků v Providentu.
Dentsu X bude pro Provident zajišťovat mediální strategie v tradičních mediích, mediální nákup i kvantitativní a kvalitativní vyhodnocovaní mediální komunikace.
„Osobně jsem velmi ráda, že se nám podařilo uspět v dlouhém a náročném výběrovém řízení. Nyní se tedy společně s marketingovým týmem Providentu vrhneme do dalších výzev a kampaní zaměřených na kreditní karty, online půjčky nebo spotřebitelské financování automobilů,“ dodala Pavla Hajnová, výkonná ředitelka Dentsu X.