Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Provident si na média opět vybral Dentsu X

Britská finanční společnost tendrem potvrdila pokračování desetileté spolupráce na další tři roky. Agentura bude zajišťovat i vyhodnocování mediální komunikace.

Britská finanční společnost Provident Financial vyhlásila vítěze svého mediálního tendru pro český trh. Na plánování a nákup médií si opět vybrala agenturu dentsu X, s níž spolupracovala posledních deset let, o média skupiny se tak bude starat další tři roky.

„Za pětadvacetiletou historii Providentu na českém trhu nás s Dentsu pojí jedno z našich nejdéle trvajících obchodních partnerství. V posledních letech plných nečekaných změn nám byli maximální a flexibilní oporou,“ uvedla Vladimíra Vagenknecht, šéfka pro brand a akvizici i retenci zákazníků v Providentu.

Reklama
ČEZ

Dentsu X bude pro Provident zajišťovat mediální strategie v tradičních mediích, mediální nákup i kvantitativní a kvalitativní vyhodnocovaní mediální komunikace.

„Osobně jsem velmi ráda, že se nám podařilo uspět v dlouhém a náročném výběrovém řízení. Nyní se tedy společně s marketingovým týmem Providentu vrhneme do dalších výzev a kampaní zaměřených na kreditní karty, online půjčky nebo spotřebitelské financování automobilů,“ dodala Pavla Hajnová, výkonná ředitelka Dentsu X.

Reklama
Know
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
Know
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia
Jan Michálek v podcastu Hype-Cast

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)