Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Palírna U Zeleného stromu shop in shopy od agentury Dago

Ve vybraných prodejnách řetězců Makro a Kaufland či v duty free zóně na pražském letišti jsou vystaveny značky Stará myslivecká a řada nových příchutí rumů Heffron.

Agentura Dago realizovala pro Palírnu U Zeleného stromu vystavení Staré myslivecké či řady panamských rumů Heffron ve vybraných prodejnách řetězců Makro a Kaufland či v duty free zóně na pražském Letišti Václava Havla.

Speciálně pro prodejnu na pražském letišti byl výstavní stojan Staré myslivecké navržen tak, aby už z dálky připomínal destilační kolonu. Jeho základem je kovová konstrukce, kterou doplňuje laminátová deska s plechovými policemi v povrchové mosazné úpravě.

Reklama
MMcite

„Vytvořili jsme shop in shop připomínající varnu, ve které se alkohol dříve vařil. Z té se přímo stáčí do lahví umístěných hned vedle ní,“ vysvětlila záměr Lucie Michajlov z agentury Dago a dodala: „Veškeré materiály, které jsme pro výrobu tohoto stojanu využili, splňují přísná bezpečnostní pravidla, která je pro umístění vystavení na letišti třeba dodržet.

Další vystavení byla realizována v rámci značky Heffron. Palírna U Zeleného stromu chtěla odprezentovat produkty značky Heffron, která byla v loňském roce rozšířena o dva další rumy a dva rumové elixíry. „Výsledná vystavení hovoří sama za sebe. I díky nim si lidé k novinkám od Heffronu našli cestu a začali je nakupovat opakovaně, což bylo naším hlavním cílem,“ uvedl Michal Kučera, brand manager Palírny U Zeleného Stromu.

Shop in shop o velikosti jedné europalety nabízí možnost vystavení kompletního sortimentu rumu Heffron. Na jeho výrobu byla použita kombinace plastových a koplastových částí včetně travního koberce použitého na záda stojanu. Provedení doplňují světelné rámečky s měnitelnou grafikou. „Vystavení je čisté, jednoduché, ale přesto originální a vyhovuje požadavkům klienta,“ dodala Lucie Michajlov.

Dalším projektem pro představení nových příchutí bylo vystavení světelného čela na míru pro sekci s alkoholickými nápoji pro pobočku Makra v Ústí nad Labem. Každá část poskytuje dostatečný prostor jednotlivým příchutím.

V rámci komunikace novinek od značky Heffron bylo realizováno i dvoupaletí ve vybraných prodejnách Kaufland. Bylo zhotoveno z pevného kartonu s voštinou a doplněno o prvky připomínající příchutě. Jednalo se například o kokosy či o jutové pytle s kávovými zrny.

Reklama
MMcite
Reklama
Know
Reklama
Know
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Diana Hlaváčová, Seznam
MAM class prompty Ipsos
Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
SedímvKlidu
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
SedímvKlidu