Ve vybraných prodejnách řetězců Makro a Kaufland či v duty free zóně na pražském letišti jsou vystaveny značky Stará myslivecká a řada nových příchutí rumů Heffron.
Agentura Dago realizovala pro Palírnu U Zeleného stromu vystavení Staré myslivecké či řady panamských rumů Heffron ve vybraných prodejnách řetězců Makro a Kaufland či v duty free zóně na pražském Letišti Václava Havla.
Speciálně pro prodejnu na pražském letišti byl výstavní stojan Staré myslivecké navržen tak, aby už z dálky připomínal destilační kolonu. Jeho základem je kovová konstrukce, kterou doplňuje laminátová deska s plechovými policemi v povrchové mosazné úpravě.
„Vytvořili jsme shop in shop připomínající varnu, ve které se alkohol dříve vařil. Z té se přímo stáčí do lahví umístěných hned vedle ní,“ vysvětlila záměr Lucie Michajlov z agentury Dago a dodala: „Veškeré materiály, které jsme pro výrobu tohoto stojanu využili, splňují přísná bezpečnostní pravidla, která je pro umístění vystavení na letišti třeba dodržet.
Další vystavení byla realizována v rámci značky Heffron. Palírna U Zeleného stromu chtěla odprezentovat produkty značky Heffron, která byla v loňském roce rozšířena o dva další rumy a dva rumové elixíry. „Výsledná vystavení hovoří sama za sebe. I díky nim si lidé k novinkám od Heffronu našli cestu a začali je nakupovat opakovaně, což bylo naším hlavním cílem,“ uvedl Michal Kučera, brand manager Palírny U Zeleného Stromu.
Shop in shop o velikosti jedné europalety nabízí možnost vystavení kompletního sortimentu rumu Heffron. Na jeho výrobu byla použita kombinace plastových a koplastových částí včetně travního koberce použitého na záda stojanu. Provedení doplňují světelné rámečky s měnitelnou grafikou. „Vystavení je čisté, jednoduché, ale přesto originální a vyhovuje požadavkům klienta,“ dodala Lucie Michajlov.
Dalším projektem pro představení nových příchutí bylo vystavení světelného čela na míru pro sekci s alkoholickými nápoji pro pobočku Makra v Ústí nad Labem. Každá část poskytuje dostatečný prostor jednotlivým příchutím.
V rámci komunikace novinek od značky Heffron bylo realizováno i dvoupaletí ve vybraných prodejnách Kaufland. Bylo zhotoveno z pevného kartonu s voštinou a doplněno o prvky připomínající příchutě. Jednalo se například o kokosy či o jutové pytle s kávovými zrny.