Agentura má na starosti sociální sítě, výkonnostní kampaně, PR komunikaci i kampaň k 25. výročí existence CzechTrade.
Nového klienta CzechTrade chce agentura Insighters prezentovat jako předního experta na poli zahraničního obchodu se silnou tradicí a zkušenostmi získanými díky dlouholetému působení na pěti kontinentech.
„Spolupráce je pro nás zajímavá především tím, že se můžeme podílet na propagaci takto významného jubilea organizace, a zároveň využít našeho know-how v otázkách synergie mezi PR a digitálními komunikačními kanály,“ uvedl Ondřej Hubatka, řídící partner Insighters, která se vedle PR postará i o tvorbu obsahu na Facebooku, LinkedInu a Twitteru.
Agentura má komunikaci na sociálních sítích, výkonnostní kampaně a influencer marketing na starosti od letoška i pro značku Kilpi, českého výrobce a prodejce sportovního a outdoorového oblečení. „Soustředit se budeme hlavně na kvalitní a provázanou digitální komunikaci s důrazem na podporu e-commerce,“ dodala Viktorija Kudyn, manažerka pro digitální média v Insighters.