O komunikaci CzechTrade se postará agentura Insighters

Agentura má na starosti sociální sítě, výkonnostní kampaně, PR komunikaci i kampaň k 25. výročí existence CzechTrade.

Nového klienta CzechTrade chce agentura Insighters prezentovat jako předního experta na poli zahraničního obchodu se silnou tradicí a zkušenostmi získanými díky dlouholetému působení na pěti kontinentech.

„Spolupráce je pro nás zajímavá především tím, že se můžeme podílet na propagaci takto významného jubilea organizace, a zároveň využít našeho know-how v otázkách synergie mezi PR a digitálními komunikačními kanály,“ uvedl Ondřej Hubatka, řídící partner Insighters, která se vedle PR postará i o tvorbu obsahu na Facebooku, LinkedInu a Twitteru.

Agentura má komunikaci na sociálních sítích, výkonnostní kampaně a influencer marketing na starosti od letoška i pro značku Kilpi, českého výrobce a prodejce sportovního a outdoorového oblečení. „Soustředit se budeme hlavně na kvalitní a provázanou digitální komunikaci s důrazem na podporu e-commerce,“ dodala Viktorija Kudyn, manažerka pro digitální média v Insighters.

Reklama
Reklama
MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Cannes Lions 2025
Cannes Lions 2025
Náborové kampaně

MAM Exkluzivně v časopise

Barbora Průša
Julie Hobsbawm
Šárka Hamanová
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

tesco_hlavni
VML Cannes_nový web otvírák doporučujeme (38)
MAM Souboj spotů červen
nový web-otvírák - 2025-07-02T144345
tesco_hlavni
VML Cannes_nový web otvírák doporučujeme (38)
MAM Souboj spotů červen
nový web-otvírák - 2025-07-02T144345