Agenturní skupina sjednotila strategický tým napříč svými mediálními a kreativními brandy, chce větší spolupráci nejen na tendrech.
Tomáš Mrkvička, který od loňského května vedl strategický tým skupiny Publicis Groupe, přešel pod křídla konkurenční skupiny Dentsu. Je v ní ředitelem nového sjednoceného strategického oddělení, jehož cílem je větší propojenost a spolupráce agentur skupiny nejen při práci na tendrech.
„Stále častěji vidíme poptávku od klientů na all-in-one řešení jejich komunikačních kampaní,“ komentuje vznik nového oddělení Petr Chajda, CEO Dentsu pro Česko, Slovensko a Maďarsko. Skupina dosud fungovala na principu dvou strategických týmů, které se věnovaly odděleně mediálnímu a kreativnímu plánování. „Nyní jsme se tyto týmy rozhodli spojit v jeden tak, abychom maximálně využili a propojili know-how, inovace, technologie i talentované kolegy napříč celým Dentsu. A podařilo se nám do jeho čela dosadit jednoho z nejzkušenějších odborníků na trhu, takže nyní budeme moci díky Tomášovi přinášet klientům ještě lepší služby.“
Tomáš Mrkvička se strategickému plánování věnuje více než tři dekády. Svoji kariéru začal v agentuře DDB, největší část svého profesního života pak strávil v Young & Rubicam (nyní VMLY&R, skupina WPP) a do Dentsu nyní přichází z Publicis Groupe. Podílel se na celé řadě mezinárodně oceněných kampaní, pracoval například pro klienty Škoda Auto, Plzeňský Prazdroj, Českou spořitelnu nebo Adidas a má za sebou také stovky úspěšných tendrů.
„Dentsu prochází v posledních letech velkou transformací a já jsem opravdu velmi rád, že můžu být u toho, když vzniká tak skvělý expertní tým, který propojí nejen celou skupinu v ČR, ale bude spolupracovat napříč celou EMEA,“ říká Tomáš Mrkvička. Nové oddělení se bude zaměřovat na využívání expertíz v oblasti datových zdrojů a analytických nástrojů, stejně jako na digitální strategie a inovativní kreativní přístupy.