Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Nový strategický tým skupiny Dentsu vede Tomáš Mrkvička, přešel z Publicis Groupe

Agenturní skupina sjednotila strategický tým napříč svými mediálními a kreativními brandy, chce větší spolupráci nejen na tendrech.

Tomáš Mrkvička, který od loňského května vedl strategický tým skupiny Publicis Groupe, přešel pod křídla konkurenční skupiny Dentsu. Je v ní ředitelem nového sjednoceného strategického oddělení, jehož cílem je větší propojenost a spolupráce agentur skupiny nejen při práci na tendrech.

„Stále častěji vidíme poptávku od klientů na all-in-one řešení jejich komunikačních kampaní,“ komentuje vznik nového oddělení Petr Chajda, CEO Dentsu pro Česko, Slovensko a Maďarsko. Skupina dosud fungovala na principu dvou strategických týmů, které se věnovaly odděleně mediálnímu a kreativnímu plánování. „Nyní jsme se tyto týmy rozhodli spojit v jeden tak, abychom maximálně využili a propojili know-how, inovace, technologie i talentované kolegy napříč celým Dentsu. A podařilo se nám do jeho čela dosadit jednoho z nejzkušenějších odborníků na trhu, takže nyní budeme moci díky Tomášovi přinášet klientům ještě lepší služby.“

Reklama
Know

Tomáš Mrkvička se strategickému plánování věnuje více než tři dekády. Svoji kariéru začal v agentuře DDB, největší část svého profesního života pak strávil v Young & Rubicam (nyní VMLY&R, skupina WPP) a do Dentsu nyní přichází z Publicis Groupe. Podílel se na celé řadě mezinárodně oceněných kampaní, pracoval například pro klienty Škoda Auto, Plzeňský Prazdroj, Českou spořitelnu nebo Adidas a má za sebou také stovky úspěšných tendrů.

„Dentsu prochází v posledních letech velkou transformací a já jsem opravdu velmi rád, že můžu být u toho, když vzniká tak skvělý expertní tým, který propojí nejen celou skupinu v ČR, ale bude spolupracovat napříč celou EMEA,“ říká Tomáš Mrkvička. Nové oddělení se bude zaměřovat na využívání expertíz v oblasti datových zdrojů a analytických nástrojů, stejně jako na digitální strategie a inovativní kreativní přístupy.

Reklama
MMcite
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
Know
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Peter Menky, Dodo
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)