Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Nabídněte práci na AdAid.eu, nabádá polské sdružení

Polské agentury vyzývají české protějšky k zapojení do platformy AdAid.eu. Ta má za cíl propojit ukrajinské kolegy z různých oborů s agenturami napříč celou Evropou.

Pokud provozujete kreativní, mediální či produkční agenturu, nebo jste na straně zadavatele, portál AdAid.eu vám umožňuje zveřejnit personální inzerci na různé pozice v komunikačním byznysu, ať už nabízíte práci na dálku, či přímo ze sídla firmy. Nemusí se přitom jednat jen o kreativní či account zaměření, přes AdAid.eu můžete nabízet i zaměstnání do vašich oddělení financí, HR, IT nebo prodeje. Veškerá inzerce je na portále zdarma.

„Jsme solidární s Ukrajinou! Chceme pomoci našim sousedům, aby tváří v tvář válce a emigraci mohli žít co možná nejnormálnější život. (…) Vytváříme platformu pracovních příležitostí v sektoru marketingové komunikace, ale jsme otevřeni jakékoli iniciativní pomoci ze strany dalších subjektů a organizací,“ uvádí na portále AdAid.eu Paweł Tyszkiewicz, managing director Sdružení marketingové komunikace SAR, která za vznikem evropského pracovního portálu stojí.

Reklama
MMcite

V současné době je na stránkách, které fungují ve třech jazykových mutacích (angličtina, polština a ukrajinština), zveřejněno 80 nabídek práce na různé agenturní pozice, většina je situována v Polsku, jsou zde ale i nabídky například do londýnské DDB Remedy nebo do dalších evropských měst (Záhřeb, Bukurešť a další přibývají). Ze strany uchazečů o práci se zatím registrovalo 60.

Sdružení marketingové komunikace SAR bylo založené v Polsku v roce 1997 (původně jako Stowarzyszenie Agencji Reklamowych). O dva roky později se stalo součástí European Advertising Agencies Association (EAAA), která nyní působí v Bruselu jako European Association of Communications Agencies (EACA). Sdružení pořádá Effie Awards a soutěže KTR (Klubu Twórców Reklamy) a Innovation.

Reklama
Know
Reklama
Know
Reklama
MMCITE
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Diana Hlaváčová, Seznam
MAM class prompty Ipsos
Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Effie_novy-web-otvirak (2)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Effie_novy-web-otvirak (2)