Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Lasvit představuje tištěný i online magazín Spacial

Cílem magazínu je vzájemné sdílení zkušeností se širší veřejností a komunitou a inspirace. První číslo magazínu se zaměří na téma soukromí. V magazínu nejen o něm mluvili světové i domácí designérské hvězdy mezi nimi například jsou Yabu Pushelberg, Campana Brothers, Daniel Libeskind, Vladimír Kopecký či Maxim Velčovský.

„Misí a cílem Lasvitu je povznést každého člověka vytvářením dechberoucích a úchvatných prostorových zážitků, a to ať už jde o svítidlo, lampu či světelnou instalaci na míru. S vytvářím těchto prostorových konceptů máme mnoholeté zkušenosti a ty chceme se světem sdílet a inspirovat jej. Na stránkách prvního čísla magazínu Spacial s tématem soukromí provedeme čtenáře rezidencemi i domovy našich klientů nebo kolegů a zprostředkujeme myšlení předních designérů a architektů, od ikonického dua Yabu Pushelberg, přes Daniela Libeskinda až po uměleckého génia Vladimíra Kopeckého,“ říká Leon Jakimič, majitel a prezident společnosti Lasvit

Premiérové číslo magazínu Spacial se tematicky zaměří na domov a soukromí. Pojem domova se v posledních letech proměnil a ve Spacialu se danému tématu autoři věnují z nejrůznějších úhlů pohledu, například odpovídají na otázky, jak se člověk vztahuje k soukromí a svému okolí, co domov odlišuje od prostoru a jakou v roli v něm hraje symbolika nebo řemeslo. Spacial také nahlédne do několika domovů, jedním z nich, kam zavede čtenáře bude i blízkovýchodní rezidence v Kuvajtu nebo v USA.

Reklama
Know

Ekosystém magazínu Spacial se bude rozrůstat a každé číslo bude vydáváno na konkrétní téma. V každém čísle dostanou prostor vybraní tvůrčí partneři, kteří budou moct přispívat redakčními příspěvky, články, rozhovory apod., což dokládá i kurátorsky vybraní umělci v prvním čísle, kterými jsou Daniel Libeskind, Stephan Hamel, Tony Ingrao, Yabu Pushelberg, Maxim Velčovský, Campana Brothers a Vladimír Kopecký.

„Nevytváříme jen další firemní magazín, ale kurátorsky a pečlivě připravenou publikaci, kterou si naši čtenáři uchovají. Každé číslo bude vyprávět příběh, který bude souviset se světlem, prostorem a pocity. Nestanovíme pouze pohled Lasvitu, ale vyhledáváme pohledy odborníků a našich dlouholetých partnerů. Ve Spacialu se navíc nemusíme věnovat jen aktuálním tématům, můžeme si dovolit i kritický odstup,“ říká Tomáš Kolder, PR Manager společnosti Lasvit.

Spacial magazín vytvořil interní marketingový tým pod vedením Jany Žižkové. Redakční část magazínu vedla novinářka na volné noze Eva Slunečková. Na tvorbu magazínu se podílí i samotní zaměstnanci, v prvním čísle věnovanému tématu soukromí je to například umělecký ředitel Maxim Velčovský nebo designérka Mária Čulenová. Designový návrh tištěného magazínu připravil Richard Bakeš, který se s Eduardem Bakešem podílel i na designu webu. První číslo bude oficiálně představeno na červnovém svátku designu v rámci milánského týdnu designu.

Reklama
Abovalve
Reklama
Know
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024
Vstupní body do kategorie
LiDay 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)