Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Kooperativa ve spotu pomáhá Ukrajině

Animovaný spot pojišťovny z dílny agentury WeAreGinger vznikl za tři dny, upozorňuje na projekt PomahejUkrajine.cz

Jednoduše animovaný a přesto působivý spot v modrožlutých barvách nasadila v reakci na dění na Ukrajině pojišťovna Kooperativa od pondělí 7. března. Upozorňuje na projekt PomahejUkrajine.cz, který provozuje Konsorcium organizací pracujících s migranty v ČR a vzniklo pod taktovkou Česko.Digital. Scházejí se na něm od 27. února různé nabídky pomoci, aktuálně je jich přes 21 tisíc.

„Čím větší je lidské utrpení, o to větší bude vždycky naše odhodlání tomu zlu čelit,“ říká se ve spotu od agentury WeAreGinger, který den invaze Putinových vojsk připomíná slovy: „Ten den vyšlo Slunce jako vždycky, ale tentokrát nezahnalo noční můry.“

Reklama
Know

Spot je k vidění i s ukrajinským a anglickým voiceoverem:

„Zlo musí vědět, že celý svět je proti němu. Je proto velmi inspirující sledovat, jak velká vlna materiální a tolik důležité psychické podpory se všude zvedla. Mezi obyčejnými lidmi i velkými firmami. Vážím si všech, kdo iniciovali tuto aktivitu i těch, kteří během 78 hodin zrealizovali tento vzkaz na podporu pomahejukrajine.cz,“ uvedl na LinkedIn kreativní ředitel WeAreGinger Jiří Langpaul.

Kampaň je nasazená v TV na kanálech Nova Group a Prima Group, prozatím do neděle 13. března. Zároveň je nasazena v digitálním prostoru – na platformách Youtube, Seznam, iDnes, CNC, Prima, Novinky. Nasazení měla na starosti mediální agentura OMG.

„Od briefu až po finální spot za tři dny! Vůle a odhodlání pomoci dokážou zázraky,“ pochválil agentury na LinkedIn šéf marketingové komunikace Kooperativy Daniel Česar.

Kampaň, která nyní nahradila dvě jiné původně plánované kampaně, zadala Kooperativa s tím, že chce jasně vyjádřit svůj postoj k situaci na Ukrajině. „Naším primárním záměrem bylo vyslat vzkaz, který bude v první řadě pozitivní, bude usilovat o sjednocení dobrých lidí a bude inspirovat.Chtěli jsme projevit morální podporu Ukrajině. Poděkovat všem, kteří pomáhají a upozornit na platformu PomahejUkrajine.cz,“ doplnil Langpaul.

Vizitka kampaně:

Klient: Kooperativa
Agentura: WeAreGinger
Kreativní ředitel: Jiří Langpaul
Projektový manažer: Lucie Kurzová
Art Director: Jaroslav Mašek
Copywriter: Petr Voborský, Julie Gübelová, Radek Mojžíš, Helena Johnston, Poetista.cz
Animace: Vítězslav Ureš
Zvuk: Soundsquare

Reklama
ČEZ
Reklama
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia
Jan Michálek v podcastu Hype-Cast

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)