Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Kateřina Hajná je novou posilou marketingového týmu hotelu Marriott

Prague Marriott Hotel přivítal novou posilu. Na pozici marketingové manažerky nastupuje Kateřina Hajná, která má bohaté zkušenosti z oblasti hotelnictví. Dříve působila v řadě předních pražských hotelů.

Hlavním úkolem Kateřiny Hajné v nové roli bude příprava, realizace a vyhodnocování marketingových aktivit hotelu, ale i nové restaurace The Artisan, hotelového baru a kavárny. Podílet se bude také na koordinaci nových marketingových strategií, zajišťovat komunikaci s externími dodavateli služeb a zodpovídat za tvorbu obsahu a správu sociálních sítí i digitálního marketingu hotelu.

„Mám velkou radost, že se Kateřina stala součástí našeho dynamického týmu. Věřím, že její dlouholeté zkušenosti budou cenným přínosem pro posílení povědomí o našem hotelu i nové restauraci na domácím trhu,“ uvedl Štěpán Malý, obchodní a marketingový ředitel pražského hotelu Marriott.

Reklama
MMcite

Před nástupem do Marriottu působila Kateřina Hajná v pražském Tower Park, a to v roli marketingové a PR manažerky, zkušenosti sbírala také v rámci jejího dřívějšího působení v hotelu Mama Shelter či v hotelu Augustine, kde se podílela na aktivitách z oblasti marketingu, komunikace a obchodu.

Reklama
MMcite
Reklama
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Peter Menky, Dodo
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)