Společnost Hornbach ve spolupráci s německou agenturou Heimat představuje kampaň, která má zahájit novou zahradní sezonu. Ústředním prvkem jarní komunikace Hornbachu je spot ukazující, co všechno se může přihodit, když se zahrada na jaře zanedbá.
Ta totiž autem majitele domu vyrazí na cestu do nejbližšího marketu Hornbach sama. Nelze se pak divit, že po sobě cestou zanechává chaotickou spoušť zahrnující „ilegální“ závody aut nebo zvracející keře.
Kampaň pod heslem „Vyraž do Hornbach. Dřív než tvoje zahrada.“ bude přítomná na všech kanálech, počínaje venkovní reklamou až po sociální média. Startuje spoty odkazujícími na film v celé jeho délce na digitálních kanálech. Verze spotů o délce 45 a 30 vteřin budou vysílány v klasické TV a budou ke shlédnutí i v kině. Jinak než v dřívějších kampaních, sází na spin-offy jakožto inscenaci. Jako doplněk kampaně slouží i krátké série spotů „V zákulisí“, třídílné „Děsivé příběhy“, nebo také spot na téma trvale nízkých cen v marketu.
„Každá nová kampaň pro nás představuje nový závazek přidat do knihy značky Hornbach novou, pozoruhodnou kapitolu pro zákazníky“, říká Thomas Schnaitmann, vedoucí mezinárodní marketingové komunikace společnosti Hornbach.
Tvůrčí tým kampaně
Pod vedením Moritze Merkela (Stink Berlin) režii vedl švédský kolektiv Traktor. Odpovědnost za práci s kamerou měl Dán Anthony Dod Mantle (mimo jiné oceněný Oskarem za „Milionáře z chatrče“). Střih na dálku řídil Rick Russel z londýnského studia Final Cut. Song byl napsán a vyprodukován nahrávacím studiem Finger Music & Sound Design v Londýně.
Kampaň: „Zahrada na útěku“
Název spotu: „Vyraž do HORNBACHU. Dřív než tvoje zahrada.“
Agentura: Heimat Berlin
Produkce: Stink Berlin
Režie: Traktor
Hudba: Finger Music and Sound Design
Sound-design: David Arnold (LOFT)
Média (mezinárodně): TV, kino, venkovní reklama (18/1, CLP, DOOH, Ambient), social media, POS, rozhlas, internetové stránky, bannery