Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Hornbach přichází s jarní reklamní kampaní Zahrada na útěku

Společnost Hornbach ve spolupráci s německou agenturou Heimat představuje kampaň, která má zahájit novou zahradní sezonu. Ústředním prvkem jarní komunikace Hornbachu je spot ukazující, co všechno se může přihodit, když se zahrada na jaře zanedbá.

Ta totiž autem majitele domu vyrazí na cestu do nejbližšího marketu Hornbach sama. Nelze se pak divit, že po sobě cestou zanechává chaotickou spoušť zahrnující „ilegální“ závody aut nebo zvracející keře.

https://www.youtube.com/watch?v=gkNQby3PBO0

Kampaň pod heslem „Vyraž do Hornbach. Dřív než tvoje zahrada.“ bude přítomná na všech kanálech, počínaje venkovní reklamou až po sociální média. Startuje spoty odkazujícími na film v celé jeho délce na digitálních kanálech. Verze spotů o délce 45 a 30 vteřin budou vysílány v klasické TV a budou ke shlédnutí i v kině. Jinak než v dřívějších kampaních, sází na spin-offy jakožto inscenaci. Jako doplněk kampaně slouží i krátké série spotů „V zákulisí“, třídílné „Děsivé příběhy“, nebo také spot na téma trvale nízkých cen v marketu.

Reklama
ČEZ

„Každá nová kampaň pro nás představuje nový závazek přidat do knihy značky Hornbach novou, pozoruhodnou kapitolu pro zákazníky“, říká Thomas Schnaitmann, vedoucí mezinárodní marketingové komunikace společnosti Hornbach.

Tvůrčí tým kampaně

Pod vedením Moritze Merkela (Stink Berlin) režii vedl švédský kolektiv Traktor. Odpovědnost za práci s kamerou měl Dán Anthony Dod Mantle (mimo jiné oceněný Oskarem za „Milionáře z chatrče“). Střih na dálku řídil Rick Russel z londýnského studia Final Cut. Song byl napsán a vyprodukován nahrávacím studiem Finger Music & Sound Design v Londýně.

Kampaň: „Zahrada na útěku“

Název spotu: „Vyraž do HORNBACHU. Dřív než tvoje zahrada.“

Agentura: Heimat Berlin

Produkce: Stink Berlin

Režie: Traktor

Hudba: Finger Music and Sound Design

Sound-design: David Arnold (LOFT)

Média (mezinárodně): TV, kino, venkovní reklama (18/1, CLP, DOOH, Ambient), social media, POS, rozhlas, internetové stránky, bannery

Reklama
Abovalve
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-48

MAM Exkluzivně v časopise

LiDay 2024
Tomáš Houska, ČOV
bardy_peter

MAM Téma čísla

iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Forum Media_novy-web-otvirak (6)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)