Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Grayling v Česku a na Slovensku vede Anna Balíčková

Cílem Balíčkové je propojit lokální pobočky agentury specializující se na PR a PA komunikaci s mateřskou sítí sídlící v Londýně.

Agentura Grayling jmenovala od března Annu Balíčkovou do pozice výkonné ředitelky pro Českou a Slovenskou republiku. Balíčková povede v obou zemích týmy konzultantů specializující se na PR a PA komunikaci. Jejím cílem bude úzce propojit lokální pobočky s mateřskou sítí, která sídlí v Londýně.

„Anna do Graylingu přináší dlouholeté zkušenosti z komunikace jak na českém, tak i na slovenském trhu, včetně expertízy v oblasti integrovaných marketingových kampaní. Nadále se budeme zaměřovat na poskytování public relations a public affairs služeb, zároveň ještě více posílíme nabídku agentury v oblasti integrovaných marketingových služeb,“ uvedl Peter Fecko, regionální CEO Grayling pro střední a východní Evropu.

Reklama
ČEZ

Agentura Grayling aktuálně provozuje 26 kanceláří v 18 zemích Evropy a významně investuje na všech trzích do většího propojení zaměstnanců, byznysu a vzájemného sdílení zkušeností. Převážně mezinárodním klientům agentura zajišťuje integrovanou PR a PA komunikaci. Mezi klienty české a slovenské pobočky patří například společnosti Visa, Google nebo Albert.

Anna Balíčková se v oboru komunikace pohybuje takřka dvacet let. Vystudovala žurnalistiku na FSV UK a nejprve působila jako novinářka. Následně deset let pracovala v agentuře AMI Communications. Zkušenosti má i z mezinárodních pozic v korporacích – působila jako „corporate affairs director“ pro střední Evropu ve společnosti Mars nebo jako PR manažerka pro ČR a SR v L´Oréalu. V posledních letech se specializovala zejména na strategické poradentství pro mezinárodní klienty a tvorbu integrovaných marketingových kampaní.

Reklama
Abovalve
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024
Vstupní body do kategorie
LiDay 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)