Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

E-commerce veletrh Reshoper se zaměří na boj s rostoucí konkurencí

Největší český e-commerce veletrh Reshoper se po roční pauze způsobené pandemií koronaviru vrací na letňanské výstaviště PVA EXPO Praha. Na návštěvníky letos čeká devět zajímavých přednášek, které se zaměří na téma Jak uspět ve světě konkurence. Akce se uskuteční ve středu 13. dubna 2022.

Dvě třetiny e-shopařů vnímají posilující konkurenci na trhu, se kterou se denně potýkají. Pro třetinu z nich je největším oříškem cenová válka, a to s velkými hráči, nebo s těmi drobnými, které však mají nižší náklady. Vyplývá to z průzkumu veletrhu Reshoper, který se uskutečnil v prosinci 2021.

Právě na téma konkurence se letošní ročník zaměří. Organizátoři očekávají účast více než 4 000 provozovatelů e-shopů, odborníků nebo potenciálních nových podnikatelů v e-commerce.

Reklama
Abovalve

„Z Reshoperu bychom chtěli vybudovat největší středoevropskou e-commerce konferenci. S letošním ročníkem máme velké ambice, čemuž odpovídá i zvolené téma. Chceme vystavovatelům i návštěvníkům pomoci, aby nahlédli pod pokličku dalších firem a odnesli si řadu nových nápadů, které mohou využít i ve svém podnikání,“ říká organizátorka akce Adriana Mučičková.

Návštěvníci akce se mohou těšit na odbornou konferenci a veletrh skládající se z více než sta stánků českých i zahraničních firem. Navíc budou zdarma k dispozici odborné konzultace s významnými českými specialisty. Po celý den budou probíhat také partnerské programy, zajímavé mini přednášky či workshopy.

Konference nabídne 9 zajímavých přednášek

Kromě veletrhu nabídne akce odbornou konferenci s devíti přednáškami. Na Reshoperu vystoupí dvojice ostřílených reklamních profesionálů Radovan Andrej Grežo a Tomáš Mrkvička, kteří vysvětlí, jak na úspěšnou brandovou kampaň. Advokátka na volné noze Petra Dolejšová upřesní, kudy vede zdravá konkurence, a kde už začíná nezdravé parazitování. O své zkušenosti se podělí také Richard Mareček, který stojí za úspěšnou marketingovou strategií e-shopu Dedoles. Dále Ondřej Ilinčev, Lukáš Pítra, Radek Hrachovec, Tomáš Török, Honza Bartoš nebo Juraj Pobjecký.

Reklama
Know
Reklama
Know
Reklama
Know
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024
Vstupní body do kategorie
LiDay 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)