Reklama
Megaboard

Digitál MAMu povede Václav Blahout

Václav Blahout nastoupil na pozici „head of digital“ týdeníku Marketing & Media, bude mít na starosti rozvoj veškerých jeho online aktivit.

Ve své nové funkci se zaměří hlavně na posílení pozice značky MAM na sociálních sítích a také na přestavbu a optimalizaci webových stránek mam.cz. „Po letech přinášení zajímavostí ze světa digitální marketingu na svých kanálech jsem hledal cestu, jak se posunout dál, a když mi Marketing & Media nabídl příležitost a tým, bylo jasno,“ říká ke své nové výzvě Václav Blahout, který posledních pět let pracoval jako stratég pro sociální sítě Coca-Cola. Od roku 2016 spolupracoval také s Českým olympijským výborem (v loňském roce za účasti Czech News Center a WPP s projektem czechteam.tv), v čemž bude i v budoucnu pokračovat. Nadále bude Blahout též působit v roli konzultanta a přednášejícího.
Od roku 2020 má vlastní podcast Asociál a vede rovněž tematický blog. Od roku 2019 je „Facebook Marketing Partner“ (nyní Meta Certified Marketing Developer).

Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-2025_02

MAM Exkluzivně v časopise

ROI
Jan Nízky, A+Manual
KFC Bukurešť

MAM Téma čísla

gaming_rytir_iStock_nový web-otvírák (50)
2025
Téma Ročenky 2024
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále
WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále