Václav Blahout nastoupil na pozici „head of digital“ týdeníku Marketing & Media, bude mít na starosti rozvoj veškerých jeho online aktivit.
Ve své nové funkci se zaměří hlavně na posílení pozice značky MAM na sociálních sítích a také na přestavbu a optimalizaci webových stránek mam.cz. „Po letech přinášení zajímavostí ze světa digitální marketingu na svých kanálech jsem hledal cestu, jak se posunout dál, a když mi Marketing & Media nabídl příležitost a tým, bylo jasno,“ říká ke své nové výzvě Václav Blahout, který posledních pět let pracoval jako stratég pro sociální sítě Coca-Cola. Od roku 2016 spolupracoval také s Českým olympijským výborem (v loňském roce za účasti Czech News Center a WPP s projektem czechteam.tv), v čemž bude i v budoucnu pokračovat. Nadále bude Blahout též působit v roli konzultanta a přednášejícího.
Od roku 2020 má vlastní podcast Asociál a vede rovněž tematický blog. Od roku 2019 je „Facebook Marketing Partner“ (nyní Meta Certified Marketing Developer).