Značka Datart, maloobchodní prodejce spotřební elektroniky, rozšiřuje marketingový tým. Tiskovou mluvčí značky se stala Olga Dolínková. Nahradila Evu Kočicovou, která na této pozici pracovala více než tři roky.
Olga Dolínková pracovala v marketingu firem na B2C a B2B trhu, kde byla odpovědná za komunikaci značek a interní komunikaci. Dvanáct let vedla Ústav marketingových komunikací na zlínské univerzitě, byla proděkankou pro sociální záležitosti. Propojovala akademickou půdu s praxí v rámci soutěže Talent MK, kterou na fakultě založila. Profesně se zaměřuje do oblasti public relations, efektivní komunikace a společenské odpovědnosti firem. V rámci vědeckých prací se věnovala tématu vlivu atributů na budování firemní image. Je držitelkou Ceny Merkur 2006 udělované PR Klubem za přínos v oblasti PR – ocenění Osobnost roku.
Hlavním úkolem tiskové mluvčí je komunikace s médii, podpora pozitivního vnímání značky Datart a práce v oblasti Corporate Social Responsibility, společenské odpovědnosti, která je součástí strategického rozvoje značky.
„Jsem velmi ráda, že náš marketingový tým posílí právě Olga a věřím, že díky jejím zkušenostem budeme pokračovat v posilování vnímání značky Datart jako opravdového elektro speciality, ve kterém pracují opravdoví lidé a odborníci a má širokou nabídku doprovodných služeb,“ říká Lenka Mastešová, marketingová ředitelka značky Datart.