Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Datart má novou tiskovou mluvčí Olgu Dolínkovou  

Značka Datart, maloobchodní prodejce spotřební elektroniky, rozšiřuje marketingový tým. Tiskovou mluvčí značky se stala Olga Dolínková. Nahradila Evu Kočicovou, která na této pozici pracovala více než tři roky. 

Olga Dolínková pracovala v marketingu firem na B2C a B2B trhu, kde byla odpovědná za komunikaci značek a interní komunikaci. Dvanáct let vedla Ústav marketingových komunikací na zlínské univerzitě, byla proděkankou pro sociální záležitosti. Propojovala akademickou půdu s praxí v rámci soutěže Talent MK, kterou na fakultě založila. Profesně se zaměřuje do oblasti public relations, efektivní komunikace a společenské odpovědnosti firem. V rámci vědeckých prací se věnovala tématu vlivu atributů na budování firemní image. Je držitelkou Ceny Merkur 2006 udělované PR Klubem za přínos v oblasti PR – ocenění Osobnost roku.

Hlavním úkolem tiskové mluvčí je komunikace s médii, podpora pozitivního vnímání značky Datart a práce v oblasti Corporate Social Responsibility, společenské odpovědnosti, která je součástí strategického rozvoje značky.

Reklama
MMcite

„Jsem velmi ráda, že náš marketingový tým posílí právě Olga a věřím, že díky jejím zkušenostem budeme pokračovat v posilování vnímání značky Datart jako opravdového elektro speciality, ve kterém pracují opravdoví lidé a odborníci a má širokou nabídku doprovodných služeb,“ říká Lenka Mastešová, marketingová ředitelka značky Datart.

Reklama
MMcite
Reklama
MMcite
Reklama
MMCITE
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Diana Hlaváčová, Seznam
MAM class prompty Ipsos
Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
SedímvKlidu
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
SedímvKlidu