Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Danone více zohlední chutě českých a slovenských zákazníků

Společnost Danone, do jejíhož portfolia spadají značky jako Alpro, Kostíci či Activia, završila fúzi se společností Nutricia. Obě firmy doposud v rámci skupiny fungovaly jako samostatné právní entity. Výrobky a příchutě mají více zohlednit lokální potřeby.

Firma bude svůj přístup Local First nyní více promítat i do marketingu. „V marketingu nyní budou ve větší míře implementovány lokální české insighty, v komunikaci budeme ještě více zaměření na lokálního spotřebitele. Některé kampaně budeme adaptovat, některé připravovat přímo lokálně,“ uvedl na online tiskové konferenci CEO Marián Jánoš.

Dodal, že Local First, heslo celé transformace, znamená především změnu ve způsobu řízení společnosti, změnu v efektivnosti, přiblížení se k lokálnímu trhu a zákazníkovi a maximální využití synergií.

Reklama
Know

Nutricia je součástí Groupe Danone od roku 2007.

Rozhovor se CEO Danone Mariánem Jánošem si můžete přečíst v pondělním čísle MAM, které vychází 7. března.

Reklama
ČEZ
Reklama
MMcite
Reklama
Know
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Diana Hlaváčová, Seznam
MAM class prompty Ipsos
Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Effie_novy-web-otvirak (2)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Effie_novy-web-otvirak (2)