Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

ČTK vydala k Ukrajině tisíce zpráv a „fleší“

Od 24. února, kdy začala válka na Ukrajině, do pátečního poledne 4. března vydala Česká tisková kancelář (ČTK) téměř 3000 zpráv s klíčovým slovem Ukrajina, včetně fleší a verzí. Jedná se také o více než 1100 headlinů a přes stovku profilů. Ve Fotobance ČTK vyšlo ve stejném období na 2500 fotografií s klíčovým slovem Ukrajina.

„ČTK přímo v místě konfliktu zpravodaje nemá, zpravodajství z Ukrajiny vytváří primárně z tiskových agentur a dalších spolehlivých místních zdrojů,“ uvedla mluvčí Martina Vašíčková s tím, že v týdnu vyrazili zpravodaj a fotoreportér na ukrajinsko-polské hranice. Nejeli ale do „první linie“ v ukrajinském vnitrozemí.

Co se týče organizace zpravodajství, ČTK upravila provoz zahraniční redakce, zejména s ohledem na noční a víkendové služby.

Reklama
Know

Podle Vašíčkové také výrazně stoupla návštěvnost zpravodajského webu ČTK. Zpravodajský portál České noviny.cz, na kterém národní tisková agentura zveřejňuje jako ukázku část své produkce, zaznamenal po zahájení války na Ukrajině rovněž zvýšený zájem čtenářů. Ve srovnání s předchozím obdobím vzrostla návštěvnost o 200 procent.

Reklama
ČEZ
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
Know
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia
Jan Michálek v podcastu Hype-Cast

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)