Konference o komunikaci značek proběhne 4. května v prostoru DOX+. Program už je venku.
Hlavním řečníkem Communication Summitu, kterou pořádá Blue events, bude světově uznávaný stratég a autor všeobecně známého pravidla 60/40 Peter Field.
Hlavní téma celé konference je „Hlavně ať to dává smysl“ a zvýhodněné vstupné na ni si mohou zájemci pořídit do 31. března.
Program konference, který pořadatelé již zveřejnili, je rozdělen do tří bloků: Smysluplné značky, Mezi smyslem a nesmyslem a Ingredience smysluplné komunikace.
V prvním části dne vystoupí například Michal Vlasák z Havas PR a promluví o „značkách, co nejsou na jedno použití“. Jak nakopnout zodpovědnou značku prozradí Juraj Pobjecký z Isadore Apparel a zmíněný hlavní řečník konference Petr Field následně poradí účastníkům v tom, kdy se vyplatí vsadit na „brand purpose“. Dopolední program uzavře panelová diskuze o efektivním sloučení dobra a byznysu.
Po obědě dostane slovo Hana Kovářová z Komerční banky a bude se věnovat udržitelnosti, následně o reakčním marketingu z pohledu práva pohovoří Petra Dolejšová a Martin Mravec představí společenské rozměry projektů.
Závěrečný blok přednášek načne Štefan Sarvaš z Marsu, která se bude věnovat tomu, jak docílit dlouhodobého úspěchu značek. Kateřina Borovanská s agentury Freya vysvětlí, proč firemní obsah potřebuje datového novináře, a na závěr Marek Vomočil objasní, jak důležité jsou pro důvěru ve značku nekomerční projekty.