Online tržiště s auty Carvago.com vstupuje do světa esportu s kompletní stájí v rámci podniku Mercedes-Benz Virtual GP. Třetí roční Virtual GP odstartuje 22. března a představí 12 týmů.
„Carvago a esport. Pořád si na toto spojení zvykám a před první sezonou jsme plni očekávání. Kromě toho, že věřím v napínavé závody až do konce, si od této aktivity slibujeme posílení povědomí o našich službách a oslovení nových zákazníků,” říká Jakub Šulta, CEO Carvago, a dodává: „Před pár lety by si nikdo nedokázal představit, že by mohl esport zaujímat tak silnou pozici. Dnes je součástí televizního vysílání na O2 TV Sport, která má více než půlmilionový dosah. Těší mě, že budeme u toho.”
Virtual GP je nejprestižnější česko-slovenský šampionát ve virtuálních závodech, který byl založen v roce 2013. Osmý ročník Virtual GP Tour sestává z 12 závodů na světoznámých tratích, které se jedou na simulátoru iRacing. Šampionátu se účastní 20 závodníků z 10 stájí. Online závody startují vždy v úterý 19:00 a trvají 55 minut. Carvago se svojí stájí vynikne během závodů nejen s kompletně obrandovanými vozy, ale v rámci partnerství bude vidět i na virtuálních outdoorových plochách podél trati. Sezóna 2022 startuje závodem na legendárním italském okruhu v Imole 22. března. Za tým Carvago nastoupí do sezóny Miroslav Svoboda a Petr Hermoch.
“Esport již dávno není jen doménou teenagerů. Z první generace gamerů se stali naši zákazníci a jsme rádi, že je můžeme oslovit novým způsobem – jim blízkým, tedy s online konceptem prodeje ojetých aut. S Carvago jako partnerem VGP se potkají mimo jiné i na billboardových plochách kolem virtuálních drah,” doplňuje Jakub Šulta.