Kreativní ředitelkou týmu Ticino (WPP) je Michaela Pechanová, která přišla ze Symbia. Novou šéfku klientského týmu je Vanda Zdvihal.
Kompletní už je agenturní tým Ticino, který má po loni vyhraném „tendru desetiletí“ od ledna na starosti kreativu operátora T-Mobile.
Na pozici kreativní ředitelky nastoupila Michaela Pechanová, která poslední tři roky a šest měsíců pracovala v agentuře Symbio, kde byla poslední rok kreativní ředitelkou. Předtím během desetileté agenturní kariéry pracovala jako copywriter a idea maker v agenturách Follow Bubble, Zaraguza nebo Nydrle. V Ticinu je zodpovědná především za řízení kreativy, idea making a vedení týmu kreativců.
Je spojena s několika odvážnými a experimentálními projekty. Její kreativní podpis nese třeba kampaň Projev, který se nikdy nestal pro televizi HBO, který vůbec jako jeden z prvních v reklamě využil technologii „deep fake“ a získal Grand Prix na ADC Czech Awards. Stojí také za několika kampaněmi značky Ria, které boří mýty o menstruaci a ženském zdraví, nebo za Nas*r všechny pro ADC Czech Creative Awards. Na kontě má desítky tuzemských i evropských kreativních ocenění. Spolupracovat bude s Terezou Svěrákovou. Strategii má na starosti Kim Hofmanová pod vedením Jakuba Hodbodě.
Do Ticina na pozici account director nastoupila též Vanda Zdvihal, která zaštiťuje dvacetičlenný klientský tým a má na starosti primárně nastavení spolupráce s klientem na procesní i personální úrovni a zároveň nastavení procesů uvnitř týmu, jeho vedení i rozvoj. Společně s novou kreativní ředitelkou Michaelou Pechanovou a plannerkou Kim Hofmanovou se bude podílet na přípravě dlouhodobého komunikačního konceptu pro T-Mobile, realizaci kampaní i specificky zaměřených projektů pro různé segmenty, od produktu až po CSR.
Zdvihal předtím pracovala jako manažerka marketingové komunikace pro IKEA Česká republika, Slovensko a Maďarsko. Většinu profesního života ale spojila s působením na agenturní straně. Jako account director se v agentuře VMLY&R podílela na transformaci agenturního týmu směrem k integrovaným kampaním a posílení digitálního know-how.
Spolupracovala primárně na kampaních České spořitelny – oceňovaném #nechámsi, vánoční kampani Darujeme české Vánoce a startu platformy #silnější. V agentuře Triad Advertising byla u zrodu úspěšných projektů, jako například Patron pro Gambrinus, který s využitím falešného pivovaru odkrýval předsudky českých pivařů, Dívka ve žlutém jako netradiční product placement v oblíbených TV seriálech pro Jihlavanku nebo robot Karel pro Kofolu, učící lidi lásce.