Agentury pro fond zajistí kreativu a strategii, produkční služby a mediální plánování na další tři roky. Tendr na PR agenturu probíhá.
Vinařský fond si ve výběrovém řízení vybral tři partnery na další tři roky, kteří si celkově rozdělí až zhruba 100 milionů korun. Tendry běžely tentokrát rovnou tři – na kreativu a strategii, produkční služby a mediální plánování.
V první části zvítězila agentura Outbreak, která tak bude mít kreativu a strategii na starosti mezi lety 2022 a 2025. Koncem února tak vystřídá aktuálního partnera, jímž byla agentura McCann Prague.
„Předložili nejsilnější kreativní koncept, který nejlépe odpovídal představám Vinařského fondu jako zadavatele,“ uvedl ředitel Vinařského fondu Jaroslav Machovec, s tím, že se Outbreak bude starat o tvorbu konceptů až po klíčové vizuály či videospoty.
Poté „štafetu“ převezme agentura pro produkční služby, jíž se nově stala CRS. „Ta bude zajišťovat výrobu a distribuci materiálů, včetně třeba in-store projektů v řetězcích. Prostřednictvím fondu bude úzce spolupracovat s agenturou Outbreak,“ podotkl Machovec.
Agenturu pro produkční služby vybíral fond zvlášť především kvůli tomu, aby se tendru mohly účastnit i menší agentury, ale také kvůli možným úsporám.
Mediální agenturou pro Vinařský fond bude pro tři příští roky Remmark, která střídá nynější MQI Brno. Postará se o všechny kanály od TV přes tisk až po online.
Se všemi třemi agenturami fond spolupracuje poprvé. Mediální agenturu vybíral ze tří uchazečů. Tendru na produkční služby se účastnily čtyři agentury. V případě kreativy a strategie bylo zájemců celkem osm, ale brněnská agentura Aetna byla vyřazena kvůli nacenění práce výkonného ředitele.
Vinařský fond ještě k tomu v tendru vybírá PR agenturu, která s ním bude spolupracovat příští dva roky na základě rámcové smlouvy s maximální hodnotou 4,2 milionu korun.