Poptávka po digitálních a kreativních odbornících dramaticky roste a na trhu je stále méně kvalifikovaných jednotlivců. Advertia digital proto spustí příští pondělí platformu Sofistance.
Platforma bude sloužit pro všechny, kteří se chtějí vzdělávat v digitálních oborech. Stane se místem, kde budou profesionálové z digitálních a kreativních oborů předávat své zkušenosti prostřednictvím workshopů, podnětných materiálů ke stažení, interaktivních virtuálních schůzek a vzdělávání na míru. Spuštění platformy proběhne 8. 2. 2022.
,,Poslední měsíce a roky ukázaly, že budoucnost je digitální. Pokud chceme být na tuto dobu připraveni, musíme vyměnit slovo konkurence za slovo spolupráce a táhnout za jeden provaz. Hlavně proto chceme více vzdělávat, osobně to vnímám jako kolektivní výhru,” říká k Sofistance její zakladatel Honza Borýsek. Projekt bude v pozici manažera řídit zkušený marketingový expert Westley Overcash, který se více než deset let zabývá vzděláváním v oblasti obsahového marketingu.
,,Nedostatek kvalifikovaných digitálních expertů a potřeba vzdělávání ve všech oblastech digitálního prostředí je nesporná. Jedná se o celosvětový fenomén, nikoli jen lokální. Dlouhodobě jsme diskutovali, jak podělit se o naše know-how, a zároveň dali možnost dalším expertům pro prezentaci. Vznik otevřené platformy byl proto logickým krokem,’’ říká Westley Overcash, CEO Sofistance.
Projekt vzniká pod křídly agentury advertia digital. Na platformě, která je celá koncipovaná v anglickém jazyce se představí postupně profesionálové z Česka i zahraničí. Dlouhodobým cílem je vytvoření komunity odborníků na danou problematiku z oblasti strategie, marketingu, brandingu a designu, kteří budou pravidelně předávat své znalosti a zkušenosti kreativcům a zájemcům o práci na zajímavých projektech s mezinárodním přesahem.