Smysluplná budoucnost je hlavním tématem blížící se dubnové konference Retail Summit, zvýhodněné vstupenky koupíte do 4. března.
Organizátoři konference Retail Summit 2022, která proběhne od 4.–6. dubna 2022 v prostorách Kongresového centra Praha, zveřejnili program. Zaměří se hodně na trendy, inovace a udržitelný byznys. Dva dny se bude diskutovat, jakým výzvám čelí obchod a výroba a jak se od základů mění parametry pro jejich budoucí rozvoj.
Z řad obchodníků vystoupí zástupci firem jako Billa, Nestlé, Lidl, Rohlik.cz, COOP, Notino, Dr. Max, Alza, Růžový slon, dm drogerie markt, Penny Market. Značky bude reprezentovat například Emco, Plzeňský Prazdroj, Kofola, Madeta, Tescoma, Lego… Ze zahraničních hostů vystoupí například Amanda Löfgren a Sara Albihn z Doconomy, Nino Bergfeld ze Salesforce a jako klíčový řečník promluví o rámování budoucnosti oxfordský profesor Viktor Mayer-Schönerger.
Objeví se ovšem také odborníci z řad výzkumníků z GfK, Behavio Labs nebo Nielsen IQ a řada dalších profesionálů i z poradenských firem jako je Deloitte nebo BCG.
Hlavním moderátorem akce bude Martin Veselovský z DVTV a pro konferenci je připravena také mobilní aplikace.
Více informací o akci, kterou tradičně pořádá Blue events a jejímž mediálním partnerem je opět i Marketig & Media, se dozvíte na stránkách retail21.cz, kde si také můžete ještě do pátku 4. března zakoupit zvýhodněné „early birds“ vstupenky.