Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Projekt Kde se pivo vaří představí trendy i zajímavé pivovarské příběhy

Český svaz pivovarů a sladoven startuje dlouhodobý projekt Kde se pivo vaří s cílem představit to nejzajímavější z oboru. Inspirativní ženy, novinky, obalové trendy nebo mladé talenty, a to bez ohledu na to, zda přicházejí z minipivovaru nebo pivovaru vyrábějícího ve velkých objemech.

„Prostřednictvím našeho nového projektu Kde se pivo vaří oslavujeme dnešní české pivovarnictví a ukazujeme, že se jedná o úspěšný a rozmanitý obor. Současně s tím je také dokladem síly, pospolitosti a soudržnosti našeho odvětví,“ vysvětluje Martina Ferencová, výkonná ředitelka Českého svazu pivovarů a sladoven (ČSPS).

Projekt je rozdělen do několika témat, v nichž ČSPS ukáže zajímavé osobnosti, projekty, příběhy a trendy, které jsou pro obor přínosné. První téma s názvem Ženy vaří pivo se spustí symbolicky 8. března. Představí se v něm několik českých sládkových, které osobitě rozvíjejí současné pivovarnictví. Novinka roku se zaměří na pivní trendy. Ukáže příběhy vzniku nové receptury a představí zajímavé novinky, které zaujaly za posledních dvanáct měsíců. Mladý talent vyzdvihne mladé lidi do 35 let, kteří v posledním roce nejvýrazněji zaujali svojí prací a přispěli tak k rozvoji oboru. Mohou to být sládci, pivovarníci, sladaři, chmelaři či výzkumníci.

Reklama
MMcite

Kategorie Pivní obal je jako jediná soutěžní. Představí nejlepší pivní obaly posledního roku. Hodnotit se bude etiketa, pivní plechovka a pivní láhev. Ty budou vybrány na základě hodnocení odborné poroty ve spolupráci s obalovou asociací SYBA. Výsledky budou prezentovány na akci Obal roku 2022. Každé z témat celého projektu bude mít svého odborného garanta, který ji také metodicky povede.

„Díky projektu Kde se pivo vaří máme možnost ukázat, jak pestrý svět pivovarnictví umí být a jak jdou naše pivovary trendům naproti. Jednotlivá témata ještě plánujeme rozšířit o ta, která budou nejvíce aktuální, například z oblasti udržitelnosti nebo přínosu pivovarů místním komunitám,“ dodává Ferencová.

Reklama
MMcite
Reklama
Reklama
Know
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Peter Menky, Dodo
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)