Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Praha bude hostit HbbTV Sympozium a předávání cen HbbTV Awards

Desátý ročník HbbTV Sympozia a HbbTV Awards se uskuteční 9. a 10. listopadu 2022 v Praze. Spolupořadatelem letošního ročníku se stala Asociace komerčních televizí (AKTV). Oznámila to Asociace HbbTV, globální iniciativa zaměřená na poskytování otevřených standardů pro pokročilé interaktivní televizní služby dodávané pomocí vysílacích a širokopásmových sítí pro připojené televizory a set-top-boxy.

Sympozia se každoročně účastní provozovatelé platforem, vysílatelé, inzerenti, dodavatelé nástrojů a softwaru pro reklamu, organizace zaměřené na tvorbu standardů a technologické společnosti. 

„Loňského velmi úspěšného 9. ročníku HbbTV Sympozia a HbbTV Awards v Paříži se zúčastnilo kolem 180 návštěvníků. Jsme velmi rádi, že se naše další akce uskuteční v Praze, protože právě v zemích střední a východní Evropy hraje standard HbbTV důležitou roli a jeho význam roste. Tento krok je také oceněním velmi aktivního přístupu místních hráčů, kteří na trhu ve velkém zavádějí inovativní služby HbbTV,” prohlásil Vincent Grivet, předseda Asociace HbbTV. „V AKTV jsme našli ideálního partnera pro organizaci, propagaci a realizaci celé akce.“

Reklama

„Těší nás, že se letošní ročník HbbTV Sympozia bude konat v Praze, protože popularita platformy HbbTV v České republice každým rokem roste. V současné době používá červené tlačítko téměř 2,7 milionu lidí, což je téměř čtvrtina naší populace. Věřím, že tato událost dokáže zvýšit povědomí o HbbTV nejen v řadách veřejnosti, ale zejména mezi klienty. Nabídne jim příležitost pro kreativní řešení, rozšíří vliv televizních kampaní a v neposlední řadě nabídne přesné regionální cílení,” dodává Marek Singer, prezident Asociace komerční televizí a generální ředitel skupiny Prima.

Reklama
MMcite
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
MMCITE
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Peter Menky, Dodo
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
SedímvKlidu
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
SedímvKlidu