Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

PPF kupuje chorvatskou televizi RTL

Skupina PPF oznámila, že prostřednictvím své dceřiné společnosti CME uzavřela dohodu s RTL Group Central & Eastern Europe GmbH (RTL) o převzetí 100 procent chorvatské soukromé televizní společnosti RTL Hrvatska. Hodnota získávaných aktiv činí 50 milionů eur.

CME vedle TV Nova provozuje v Česku i vlastní platformu Voyo. Má také komerční televize v Bulharsku, Rumunsku, na Slovensku a ve Slovinsku. Transakce mezi CME a RTL podléhá schválení chorvatským antimonopolním úřadem (AZTN) a tamní agenturou pro elektronická media (AEM).

„Jako součást skupiny PPF jsme vždy připraveni realizovat zajímavé investiční nápady s cílem dosáhnout růstu hodnoty. Adriatický region nabízí výjimečné příležitosti a má značný potenciál růstu. Již zde provozujeme velmi úspěšnou televizní společnost ProPlus. Jsem přesvědčený, že obě aktiva v sousedních zemích tohoto regionu mohou dobře fungovat vedle sebe. Stejně jako na ostatních trzích se i v Chorvatsku zaměříme na digitalizaci, lokální televizní obsah a tvorbu názorově vyváženého a kvalitního zpravodajství,“ uvedl Didier Stoessel, CEO CME pro Českou republiku, Rumunsko, Slovensko a Slovinsko.

Reklama

Mediální expertka Erika Luzsicza z Axocom se k transakci vyjádřila následovně: „Televizní trh je aktuálně jeden z exponovaných a trendy odvětví, které přitahuje pozornost. Pro tak velké hráče jako je PPF dává podobné spojení smysl. Upevňují tím svoji pozici ve středních a východní Evropě navíc nakupují stabilní a zavedenou značku. Je pravděpodobné, že pokud se objeví další podobná příležitost, tak ji využijí. Nabízí se tu výhodný synergický efekt v rámci nakupování a tvorby obsahu. Navíc pokud chce PPF potažmo vybudovat silný streamovací kanál v podobě Voyo, bude potřebovat rychle růst v počtu předplatitelů. A tyto akvizice ji tudíž nabízí slušný prostor k dalšímu posílení a rozšíření streamovací služby,“ uvedla. 

Reklama
MMcite
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia
Jan Michálek v podcastu Hype-Cast

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)