Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Platforma Happenee loni sedmkrát vyrostla, nabírá lidi a chystá nový produkt

Platforma Happenee dokazuje, že virtuální světy jsou populární i mezi nadnárodními společnostmi a pořadateli konferencí po celém světě. Potvrzuje to 365 zorganizovanými a připravenými eventy v roce 2021.

Až 90 procent z nich se odehrálo právě ve virtuálním prostředí, zbývající desetina proběhla hybridně či fyzicky. Meziročně společnost zaznamenala sedminásobný růst. Úměrně tomu vyrostl také tým, a to z pěti členů až na současných 40. Typologicky se jednotlivé akce dělí zhruba na dvě poloviny: B2B události pro partnery a zákazníky klientů Happenee a B2E eventy pro zaměstnance velkých firem. Vyčnívá ovšem několik konferencí a summitů, například Genesys G-Summity pro různé evropské regiony nebo GLOBESEC. V roce 2022 platforma přichází s novým produktem Happenee 2.0, jenž bude lépe škálovatelný a zaměří se převážně na generování leadů v rámci obchodně orientovaných B2B eventů.

Zdeněk Hesoun, Happenee

„Obrovský podíl na růstu má jistě také investice, kterou jsme získali během roku 2021. Díky ní a větší orientaci na online prostředí se nám podařilo dosáhnout skvělých výsledků. Stejným tempem ovšem plánujeme růst i nadále. Ke konci roku 2022 chceme dosáhnout meziročního růstu o 200 procent a rozšířit tým až na 60 lidí. Zásadní bude spuštění Happenee 2.0, které nám umožní lépe škálovat a zaměří se zejména na B2B segment virtuálních a hybridních eventů s cílem generovat našim klientům nový byznys. Hlavními výhodami budou pokročilá analytika, lead generation, dosah a možnost uspořádat akci odkudkoli. Soustředit se ovšem budeme také na podporu salesu či marketingu a nevynecháme ani B2E eventy,“ říká spoluzakladatel a CEO Happenee Zdeněk Hesoun.

Reklama
Abovalve

Dosah, který nezná hranice

Už dnes je jisté, že určité typy virtuálních eventů přežijí i po pandemii. A právě výhod, které to s sebou přinese, plánuje Happenee využít. Už dnes totiž není problém připravit z Česka event, který sledují lidé ze všech koutů naší planety. Příkladem může být například bezpečnostní konference GLOBSEC, které se zúčastnili nejen posluchači z různých zemí, ale hlavně 174 speakerů propojených napříč časovými zónami. Mimo to Happenee pravidelně připravuje a spravuje akce pro klienty z regionů západní Evropy i Spojených států.

„Společně s novým produktem proto chceme stávajícím i potenciálním klientům nabídnout více dat a větší množství funkcí zaměřených na získání nového byznysu. Zároveň bude možné eventovou platformu škálovat tak, aby unesla více než 30 tisíc účastníků najednou. Celé to bude fungovat jako stavebnice – na základní stavební kameny se přidají další a další funkce podle přání zákazníka, respektive podle toho, jaké si vytyčí cíle eventu nebo celé marketingové strategie,“ doplňuje Hesoun. Mezi nové funkce tak přibude možnost dopředu si připravit, s kým se chci na události setkat, možnost zjistit, jaká očekávání mají od eventu jeho návštěvníci, nebo vylepšený leaderboard. Ten umožní zobrazit výsledky všemožných aktivit v rámci eventu podle libovolně zvolené metriky.

Kdo si hraje, nezlobí

Už nyní Happenee umožňuje svým klientům vybrat si z celé řady funkcí, a to i s ohledem na různé typy eventů. Platforma nabízí přizpůsobení události třeba pro onboarding zaměstnanců nebo naopak přidat koutek, který obsahuje různé hry a jehož cílem je hlavně návštěvníky uvolnit. Nesmí ale chybět ani program, livestream, livechat nebo možnost posílat účastníkům či registrovaným účastníkům e-mail. Tyto funkce tvoří jádro prakticky každého eventu a patří mezi nejčastěji využívané. V závěsu jsou zmíněné hry, například Pac-Man nebo Biatlon.

„Nejvyužívanější je logicky livestream. S ním strávili v roce 2021 návštěvníci našich akcí přes 20 milionů minut, tedy necelých 14 tisíc dní. Klasická hra Pac-Man se ovšem nenechala zahanbit a lidé s ní vydrželi více než 20 tisíc minut, stejně jako s Biatlonem. I díky tomu věřím v budoucnost virtuálních eventů. Lidé už totiž do online prostředí nechodí jen proto, že jim to nakázal zaměstnavatel, ale opravdu ho využívají i pro relax a pro společně strávený čas s kolegy, kteří se v danou chvíli mohou nacházet kdekoli ve světě. A právě propojování vzdálených krajů považuji za jeden z našich stěžejních cílů,“ uzavírá Hesoun.

Reklama
ČEZ
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024
Vstupní body do kategorie
LiDay 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)