Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Petr Uchytil bude budovat značku Rádia Blaník

Petr Uchytil se stal ředitelem produktu a marketingu v Media Marketing Services. V novém působení bude mít na starosti rozvoj marketingové strategie všech rádií z portfolia mediální skupiny Media Bohemia, zejména budování značky Rádio Blaník.

Petr Uchytil se v marketingu, komunikaci a obchodu rádiových produktů pohybuje více než 15 let. Naposledy zastával pozici ředitele strategického obsahu v mediální skupině Active Group (rádia Evropa 2 či Frekvence 1). Několik let také působil na vedoucí marketingové pozici v maloobchodním sektoru, odkud přišel jako marketingový ředitel do tehdejšího mediálního zastupitelství RRM. Petr Uchytil není nováčkem ani ve skupině Media Bohemia. V minulosti již byl v kontaktu s rádii ze skupiny (Rádio Blaník, Hitrádia, Rock Radio a Fajn Radio), a to jako ředitel divize marketingu a podpory obchodu mediálního zastoupení Radiohouse.

„Petr Uchytil je zkušený rádiový odborník, kreativec i manažer v jedné osobě a bude velkou oporou našeho týmu v Media Marketing Services. Čekají zde na něj ale velké výzvy, protože se v prvé řadě bude zaměřovat na další rozvoj značky Rádia Blaník a další posílení pozice a image tohoto rádia, které již nyní zaujímá největší podíl na komerčním rozhlasovém trhu. Rádio má potenciál na to, stát se komerční rozhlasovou jedničkou i v dalších parametrech poslechovosti,“ vysvětluje ředitel mediální skupiny Media Bohemia, Miroslav Hrnko.

Reklama
ČEZ

Petr Uchytil se má zejména soustředit na nastavení strategií jednotlivých rádiových značek s cílem zvyšovat jejich prestiž a posilovat jejich postavení u cílové skupiny posluchačů. „Rádia, která jsou v portfoliu Media Marketing Services, ať už jde o Rádio Blaník, všechna Hitrádia, Fajn Radio nebo Rock Radio, jsou dobře vyprofilovaná, co do cílové skupiny posluchačů. Díky tomu také nabízí svým partnerům a zadavatelům efektivní nástroj pro oslovení posluchačů. Nicméně u našich značek vidíme ještě další příležitosti pro rozvoj v podobě synergických efektů a vytěžení posluchačského potenciálu, který nám přináší nedávná expanze a akvizice v řadě regionů ČR,“ dodává Petr Uchytil.

Reklama
Know
Reklama
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Diana Hlaváčová, Seznam
MAM class prompty Ipsos
Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
SedímvKlidu
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
SedímvKlidu