Po tříměsíčním zkušebním období agentura pro nového klienta zajišťuje kompletní služby public relations.
Agentura PR.Konektor bude pro společnost zajišťovat veškerou mediální komunikaci od přípravy proaktivních témat až po kontextově reaktivní komunikaci k aktuálnímu dění s využitím know-how Autonaklik.
„Pro komunikaci v automobilovém sektoru je klíčová včasná reakce na vývoj trhu, který je v poslední době velmi turbulentní. Autonaklik má velký přehled o aktuálním dění a také data, která mají v mediálním prostoru velkou přidanou hodnotu. Díky tomu také můžeme komunikovat různorodá témata a zaujmout nejen ekonomická a oborová média, ale i média lifestylová,“ uvedl Josef Holík z PR.Konektoru.
Autonaklik.cz je česká technologická platforma a zároveň největší online autosalon skladových vozů v Česku. Pro dealery automobilů funguje jako lead manager. Za pomoci nejnovějších technologií, datové analytiky a efektivního online marketingu hledá pro dříve konzervativní odvětví nové distribuční cesty.
„Jsme jednak technologická platforma s precizní analytikou, ale také největší online autosalon s komplexní znalostí trhu. Disponujeme proto expertním vhledem do problematiky prodeje automobilů v České republice. Tuto pozici bychom rádi budovali i u široké veřejnosti, a právě s tím nám pomáhá PR.Konektor,“ okomentoval spolupráci Ondřej Žilka, zakladatel Autonaklik.
Na podzim 2021 platforma zároveň spustila novou funkci pro výkup vozů. Zákazník v internetové aplikaci zadá parametry svého automobilu a následně získá nabídky na výkup od stovek prodejců a své vozidlo tak může prodat díky této formě online aukce za nejvyšší nabídku.