Online autosalon Autonaklik nově spolupracuje s PR.Konektor

Po tříměsíčním zkušebním období agentura pro nového klienta zajišťuje kompletní služby public relations.

Agentura PR.Konektor bude pro společnost zajišťovat veškerou mediální komunikaci od přípravy proaktivních témat až po kontextově reaktivní komunikaci k aktuálnímu dění s využitím know-how Autonaklik.

„Pro komunikaci v automobilovém sektoru je klíčová včasná reakce na vývoj trhu, který je v poslední době velmi turbulentní. Autonaklik má velký přehled o aktuálním dění a také data, která mají v mediálním prostoru velkou přidanou hodnotu. Díky tomu také můžeme komunikovat různorodá témata a zaujmout nejen ekonomická a oborová média, ale i média lifestylová,“ uvedl Josef Holík z PR.Konektoru.

Autonaklik.cz je česká technologická platforma a zároveň největší online autosalon skladových vozů v Česku. Pro dealery automobilů funguje jako lead manager. Za pomoci nejnovějších technologií, datové analytiky a efektivního online marketingu hledá pro dříve konzervativní odvětví nové distribuční cesty.

„Jsme jednak technologická platforma s precizní analytikou, ale také největší online autosalon s komplexní znalostí trhu. Disponujeme proto expertním vhledem do problematiky prodeje automobilů v České republice. Tuto pozici bychom rádi budovali i u široké veřejnosti, a právě s tím nám pomáhá PR.Konektor,“ okomentoval spolupráci Ondřej Žilka, zakladatel Autonaklik.

Na podzim 2021 platforma zároveň spustila novou funkci pro výkup vozů. Zákazník v internetové aplikaci zadá parametry svého automobilu a následně získá nabídky na výkup od stovek prodejců a své vozidlo tak může prodat díky této formě online aukce za nejvyšší nabídku.

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-44

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-44

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Proč mladí nečtou zprávy?
Marketing ve sportu
Golden Drum

MAM Exkluzivně v časopise

Kohy5
Vojtěch Tkáč z Refresheru
Gabriel Mattar
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Souboj-spotu_09_zari_1440x400
Sazkabet
Brand Strategy
McDonald’s sýrovka
Souboj-spotu_09_zari_1440x400
Sazkabet
Brand Strategy
McDonald’s sýrovka