Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Odstartoval výzkum komunikačních trendů

I čeští profesionálové se mohou zapojit do projektu European Communication Monitor. Výsledky budou k dispozici ke strategickému plánování v praxi i akademikům

Výzkum European Communication Monitor probíhá online do 12. března. Jeho výsledky budou k dispozici ke strategickému plánování v praxi i akademikům k vědecké práci. Cílem je zapojit maximum lidí pracujících v oblasti komunikace z firem, agentur, veřejného i neziskového sektoru tak, aby výsledky umožnily tuzemským i mezinárodním zájemcům získat relevantní informace o nejen českém trhu.

Letošní ročník výzkumu se zabývá diskutovanými tématy, jako jsou komunikační výzvy spojené s otázkami diverzity, empatické vedení komunikačních týmů, komunikační technologie a digitální transformace nejen v souvislosti s pandemií covid-19. Výsledky poskytnou mezinárodní srovnání a upozorní na společné rysy i odlišnosti napříč Evropou.

Reklama
ČEZ

Výzkum organizuje tým vědců pod vedením Ansgara Zerfasse z Univezity v Lipsku. Za dobu jeho existence se do něj zapojilo již na 20 tisíc respondentů z více než 40 zemí. V České republice průběh zaštiťuje Denisa Hejlová, vedoucí katedry marketingové komunikace a public relations na Institutu komunikačních studií a žurnalistiky Univerzity Karlovy.

Reklama
Know
Reklama
Reklama
Know
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Diana Hlaváčová, Seznam
MAM class prompty Ipsos
Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)