Značka řemeslného nádobí z vícevrstvé oceli Fabini má nového šéfa marketingu. Peter Babjak se v oboru pohybuje více než 14 let.
Z pozice marketingového specialisty v performance a brand marketingu na straně klientů i v agenturách se vypracoval na pozici performance marketing manažera ve Footshopu. Tam měl na starosti strategii online marketingu, vedení týmu specialistů a byznysové výsledky ze všech zemí, kde Footshop působil.
Babjak nahrazuje Jakuba Štěpána, který byl marketingovým ředitelem před ním. „CMO vnímáme jako jednu z nejdůležitějších pozic ve firmě, díky které můžeme růst rychleji a expandovat i na další trhy,“ vysvětluje CEO Jan Fabini.
„Mým plánem je vybudovat silnou a efektivní značku, která přináší příjemný zákaznický zážitek a díky kvalitnímu nádobí s dlouhou životností nabízí hodnotu, která bude zákazníky provázet po celý život. Chtěl bych lidem ukázat, že má smysl kupovat si kvalitní nádobí, naučit je vnímat rozdíl v používání nádobí Fabini versus rychloobrátkového no name zboží, které má nulovou životnost a kvalitu. V byznysu je mým cílem zvýšení obratu a zisku, rozšíření portfolia produktů, expanze na zahraniční trhy a inovace stávajících procesů,“ říká CMO Peter Babjak.