Agentura vyhrála ve výběrovém řízení, bude tvořit digitální koncepty a realizovat kampaně online a na sociálních sítích.
Vícekolové výběrové řízení vypsala enertgetická společnost Innogy ve třetím čtvrtletí roku 2021, s cílem aktualizovat „pool“ spolupracujících agentur. Tender byl uzavřen v prosinci a klient se s agenturou Motion na nové spolupráci domluvil ještě před Vánoci.
„Naším úkolem je ve spolupráci s innogy dotvářet stávající kreativní koncepty a hledat nové a neotřelé způsoby, jak v online prostředí budovat moderní brand. Innogy chápeme jako progresivního, kreativního zadavatele a těšíme se, že nám spolupráce umožní využití inovativních digitálních forem komunikace,“ říká Dagmar Klapková, ředitelka pro nový byznys v Etnetera Motion.
To potvrzuje i Václav Podzimek, manažer marketingové komunikace Innogy: „Tím klíčovým, co od nové agentury očekáváme, je digitální kreativita plnohodnotně rozvíjející aktuální komunikační koncept a zaměření na aktuální on-line trendy, které mixem netradičních či nových formátů umožní oslovit maximum relevantních uživatelů.“