Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Novým šéfredaktorem magazínu Estate je Jan Stuchlík

Vedle šéfování magazínu z vydavatelství Premium Media Group o českém trhu s nemovitostmi povede Stuchlík i portál Artplus.cz.

Přinášet i nadále informace nejen o prémiových projektech a firmách v oblasti nemovitostí, ale také prémiové informace o trendech na trhu s nemovitostmi. Takové jsou vize nového šéfredaktora Jana Stuchlíka nastupujícího do vedení výjimečného lifestylového magazínu, který se věnuje českému trhu s nemovitostmi. V čele časopisu vystřídal Nikol Pavlíčkovou, která titul vedla od září 2020. První číslo pod taktovkou Stuchlíka vyjde v únoru.

„V magazínu Estate se chceme do hloubky věnovat nejzajímavějším trendům na realitním trhu a máme v plánu při této příležitosti doplnit magazín novými speciály. Jako velmi prestižní vnímám developerskou soutěž Estate Awards, která je propojena s magazínem, a na jejíž letošní druhý ročník se velmi těším,“ vysvětluje Jan Stuchlík.

Reklama
ČEZ

Vedle magazínu Estate se Jan Stuchlík v mediálním domě Premium Media Group ujme vedení webu o trhu s uměním Artplus.cz. Ten letos vydá již po třinácté Ročenku ART+, která každoročně mapuje vývoj lokálního, ale i zahraničního trhu s uměním. Letošní ročník vyjde v jednom sešitě a ve větším formátu.

„Na Artplus.cz budeme dál vylepšovat nástroje spojené s naší aukční databází, aby byla pro uživatele ještě přínosnější. V obsahové části se chceme více věnovat i dalším částem trhu, ať už jde o fondy umění či trh se současným uměním,“ uzavírá Stuchlík.

Jan Stuchlík působil sedm let v týdeník Ekonom na pozici redaktor a reportér zahraniční redakce a téměř čtyři roky jako šéfredaktor serveru Peníze.cz, kde se zabýval investicemi, osobními financemi a makroekonomikou. Jako redaktor se zaměřením na energetiku, průmysl, ale i trh s uměním, pracoval v deníku E15. Do Premium Media Group přišel po téměř čtyřleté zkušenosti ze sekce komunikace ve Svazu průmyslu a dopravy ČR, kde byl odpovědný za komunikaci se členskými firmami a asociacemi.

Reklama
Know
Reklama
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Peter Menky, Dodo
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)