Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Nelisa mění tvář. Nová identita podporuje vizi interaktivního kariérního parťáka

Nelisa se rozhodla pro změnu vizuální identity společnosti, která bude více odpovídat moderní době a trendům minimalismu. A především pracovním příležitostem, které platforma nabízí.

„Většina dnešních uživatelů má velmi pozitivní přístup k technologiím. Častěji využívají služeb chytré domácnosti, mobilní aplikace, sociální sítě. Chceme, aby moderní svět v pohybu odrážel i náš omlazený vizuál,“ říká CEO portálu Nelisa Jan Paulas (na úvodním snímku).

Nová vizuální identita Nelisy se stále inspiruje chobotničkou, která doposud udávala vizuální směr značky. Aktualizované logo a zpracování webu myšlenkově navazuje, ale vydává se směrem k minimalismu a lidskému přístupu. To se propisuje skrze motiv dveří v logu a dalších symbolech. Velké dveře, které značí práci snů pro všechny uživatele, a poté celá řada dveří menších, kterými budou muset projít.

Reklama
ČEZ

„Chobotnice Nelisa je ideální průvodce a parťák při hledání práce. Zatímco její chapadla pod hladinou pracují s daty a využívají moderní náborové technologie. Pro rebranding jsme vybrali jednoduchý vizuální symbol – otevřené dveře, které jsou jeho základem. Nejenže tento symbol navazuje na stávající identitu, ale posouvá značku ještě o krok dál. V profesním životě se nám totiž neustále otvírají i zavírají různé dveře. Hledáme si tak vlastní cestu a budujeme unikátní kariéru. Nové logo i celý design Nelisy této myšlence odpovídá a vyjadřuje škálu možností a příležitostí, které uživatelé budou na platformě mít,“ dodává Emil Nitkulinec ze studia NIVA, které se podílelo mimo jiné i na vizuálu vývojářského studia Applifting.

Nový vizuál jde ruku v ruce s praktickým využitím

K hledání smysluplné práce dopomůže celá řada algoritmů pracujících na pozadí. Portál usnadňuje život nejen lidem hledajícím práci, ale i zaměstnavatelům, kteří chtějí najít ty nejlepší z nejlepších pro svůj vlastní vývoj. Představená vizuální identita poukazuje na nový směr platformy. Dospělejší, ráznější a bez zbytečného zdržování.

„Nelisa se zaměřuje na rychlé dosažení cílů, ať už pro uchazeče, nebo náboráře. Prezentace tak odpovídá novým funkcím, které platforma pro své uživatele chystá. Ať už je to maximální automatizace, interaktivní vyhledávání uchazečů, nebo chytrá databáze a behaviorální testy, které zjednoduší celý proces,“ doplňuje Paulas.

Reklama
MMcite
Reklama
Know
Reklama
MMCITE
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Diana Hlaváčová, Seznam
MAM class prompty Ipsos
Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Effie_novy-web-otvirak (2)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Effie_novy-web-otvirak (2)