Álvaro Martínez je novým globálním CMO online pojištění společnosti Mutumutu, která na podzim loňského roku expandovala do Francie a letos se chystá vstoupit také do Německa.
Martínez do Mutumutu přichází z mezinárodního fintechového startupu B89 operujícího ve třech zemí včetně USA. Jako chief growth officer měl v B89 na starosti rozšiřování služby mezi uživatele v hispanoamerickém světě. Jako zásadní hodnotí své zkušenosti z Banco de Crédito del Perú, kde několik let řídil digitální marketing, vedení marketingu aerolinkám LATAM a působení v mediální skupině Havas.
„Už dávno není dominantním jazykem v týmu Mutumutu čeština. Dlouhodobě rozšiřujeme své aktivity v zahraničí, a tak se podíl Čechů a Slováků blíží k polovině. Jsem nadšený, že se nám vedle kvalitního produktu daří budovat i kvalitní mezinárodní tým plný profesionálů,” komentuje spoluzakladatel a CEO Mutumutu Jindřich Lenz.