Publicis pro značku finské společnosti Metsä Tissue řeší kompletní mediální strategii napříč všemi mediatypy.
Finský výrobce papírových produktů Metsä Tissue si v mezinárodním výběrovém řízení na mediální agenturu vybral skupinu Publicis Groupe. Společnost, která v České republice prodává toaletní papíry, papírové kapesníky či kuchyňské utěrky pod značkou Tento, hledala v tendru strategického partnera pro nákup a plánování médií na desítce evropských trhů (Česko, Slovensko, Finsko, Švédsko, Norsko, Dánsko, Polsko, Estonsko, Litva a Lotyšsko).
Publicis Groupe bude v Česku pro značku Tento zajišťovat kompletní mediální strategii napříč všemi mediatypy. Spolupráce byla zahájena začátkem ledna.
„Naším cílem bylo najít mezinárodního mediálního partnera, který by zviditelnil naše spotřebitelské značky a jejich novou identitu a komunikaci na všech našich klíčových trzích. Chtěli jsme najít dlouhodobého strategického partnera, který podpoří strategii a obchodní cíle společnosti Metsä Tissue. Nabídka Publicis Groupe byla skvělou kombinací silného strategického vedení v kombinaci s hlubokou znalostí místních mediálních trhů. Ocenili jsme také jednotné procesy a nástroje napříč trhy,“ uvedla k výsledkům tendru Magdalena Smolinska, marketingová ředitelka Metsä Tissue CEE.