Novou marketingovou manažerkou Letiště Praha je od února Pavlína Musilová. Ze své pozice bude koordinovat marketingové projekty společnosti a bude řídit pětičlenný tým specialistů.
„Mým posláním bude pečovat o značku Letiště Praha, budovat brand atraktivního zaměstnavatele a rozvíjet marketingové aktivity v oblasti B2B. Budu se také podílet na zlepšování služeb pro cestující, ať už se jedná o pohodlné parkování, nákupní možnosti, exkurze na letišti nebo VIP služby. Letos očekáváme, že odbavíme dvakrát více cestujících než v předchozím roce. Věřím, že lidé mají chuť znovu cestovat naplno,“ říká Pavlína Musilová.
Pavlína Musilová na letiště přichází ze společnosti Porsche ČR, kde měla na starosti aktivaci značky Volkswagen napříč mediálními kanály. Má přes 15 let zkušeností ve finančním sektoru služeb B2C i B2B. Před nástupem na letiště řídila interní a externí komunikaci společnosti CBRE (Real Estate company) a vedla tým marketingu a PR finanční skupiny Wüstenrot. Vystudovala obor Mediální a komunikační studia na Univerzitě Jana Amose Komenského a Marketingové studium na Czech Institute of Marketing.