Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Komunikaci na Nově vede Dlabáčková

Do čela komunikace TV Nova na pozici head of communication nastoupila Barbora Dlabáčková. Ta od listopadu 2020 vedla na Nově PR tým zaměřující se na produktovou komunikaci. I nadále pod ní bude spadat tato agenda, přibude také zodpovědnost za interní komunikaci, trade marketing, eventy nebo korporátní komunikaci. Před nástupem na Novu byla Dlabáčková partnerem v anglo-české PR agentuře Best Communications.

Vzhledem k neustále se rozšiřující programové nabídce TV Nova a nových formátů vznikajících pod značkou Voyo Originál a s tím související potřebě komplexní a jednotné komunikace směrem ke všem relevantním cílovým skupinám se rozrůstá také tým produktového PR. Ten nyní vede Michal Prokeš, který v oblasti komunikace a marketingu působí od roku 2008. Pracoval například v komunikační agentuře Native PR, v České televizi a před nástupem na Novu řídil komunikaci Nadace České spořitelny. 

Marketing digitálních značek, zejména Voyo, Nova.cz, Novaplus.cz a Tn.cz., má nově na starosti Jakub Folauf s cílem posílit budování samostatného brandu Voyo, zlepšit vnímání všech značek Skupiny Nova a zefektivnit proces plánování kampaní. Právě i kampaně k novým formátům, a to nejen v digitálním prostředí, ale i v televizním vysílání, spadají k této neustále se rozvíjející roli. Jakub dříve vedl marketingové oddělení Zonky a podílel se třeba i na budování značky Jägermeister.

Reklama
ČEZ

Jakub Strýček, ředitel marketingového oddělení TV Nova na růst svého týmu říká: „Firma se neustále vyvíjí a mění, a to jde ruku v ruce i s proměňováním marketingového oddělení. Nové oblasti vyžadují nové experty. A jelikož každý tým je jenom tak dobrý, jako jsou jeho lidi, tak jsem rád, že jsem do svého týmu mohl vybrat ty nejlepší.“

Reklama
Know
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia
Jan Michálek v podcastu Hype-Cast

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)