Influencer marketing v MSL vede Adéla Vašíčková

Do agentury ze sítě Publicis Groupe se vrací po mateřské dovolené, předtím vedla influencer marketing v Kindred Group.

Adéla Vašíčková se vrací po rodičovské dovolené naplno do PR agentury MSL ze sítě Publicis Groupe. Tam se ujímá vedení týmu se zaměřením na spolupráci s influencery a kreativní řešení nejen pro online kanály klientů jako Mars, Procter & Gamble či Coca Cola.

V oboru PR a influencer marketing působí Vašíčková třináct let. Prošla několika agenturami, od roku 2015 vedla influencer marketing a později i PR oddělení v Kindred Group, kterou na podzim stejného roku koupila Publicis Groupe. Na starosti tam měla měla na starosti zejména klienty v oblasti životního stylu a FMCG (Philip Morris, Huawei, Česká Miss a další).

Před tím pracovala ve společnostech Weber Shandwick, AMI Communications, I do fashion či P.G.Management.

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-20

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-20

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Beats for Love
úkolníček
Vojta Kotek

MAM Exkluzivně v časopise

Doğu Kir
Novinářské fórum 2025
Pod svícnem
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

T-Mobile tendr rytiri 01_nový web-otvírák - 2025-05-13T164541
MAM Souboj spotů duben
Linda Bui a Nhi
Holba
T-Mobile tendr rytiri 01_nový web-otvírák - 2025-05-13T164541
MAM Souboj spotů duben
Linda Bui a Nhi
Holba