Agentura chce zvyšovat povědomí o poradenské společnosti a sílu její značky pro nábor zaměstnanců i akvizici klientů.
Agentura Epic Public Relations zajišťuje od nového roku mediální profilaci poradenské společnosti BDO, která se na českém trhu řadí za firmy „velké čtyřky“ a letos slaví třicetileté výročí. Cílem spolupráce je na pozadí historie, tradice a zkušeností značky zvyšovat povědomí o společnosti, posílit expertní pozici BDO ve vybraných oblastech a také podporovat dobré jméno značky pro nábor zaměstnanců a akvizic nových firem.
„Letošní třicetileté výročí působnosti v ČR pokládáme za velmi dobrou příležitost představit dnešní BDO trhu, jaká je, a co nejlépe využít svou odbornost, znalost, zkušenost a podělit se o ni formou komentářů, doporučení a rad s firmami, pro které mohou mít vysokou informační hodnotu, a tudíž přínos pro jejich podnikání,“ uvedla Andrea Bartoňová, obchodní a marketingová ředitelka BDO a dodala: „Věříme, že nás EPIC PR dokáže s tímto trhem a médii dobře propojit a najít ty správné lidi, pro něž chceme být takovým domácím lékařem na poli poradenství.“
Robert Hladil, řídící partner Epic PR k tomu dodal: „V komunikaci využijeme zkušeností získaných během několikaleté spolupráce s PwC ČR, které jsme pomohli zvýšit medializaci o 79 procent.“
BDO je poradenská společnost poskytující auditorské, daňové, právní, účetní a poradenské služby, je ve stoprocentním vlastnictví českých partnerů. Kanceláře má v Praze, Plzni, Brně, Domažlicích, Českých Budějovicích a Jindřichově Hradci. Je součástí mezinárodní sítě BDO, která celosvětově tvoří jednu z největších sítí auditorských a poradenských skupin. Zaměstnává více jak 91 tisíc odborníků a působí ve 167 zemích, v nichž čítá více než 1 650 kanceláří.