V agentuře také povýšil Jan Fryč do funkce „creative lead“ a Jiří Jón zaštituje strategický tým. Halaxa se stará o kampaně řetězce Tesco, Kabelková strategii klientů Tesco a Raiffeisenbank.
Agentura Ogilvy ze sítě WPP ohlásila zkraje roku nové posily a změny na klíčových pozicích. V lednu do agentury nastoupil Martin Halaxa. Řídí tým kreativců, který připravuje nadlinkovou komunikaci, integrované kampaně a veškerá in-store sdělení značky Tesco v regionu Česká republika, Slovensko a Maďarsko. V reklamě začínal jako copywriter a idea maker, později byl kreativním ředitelem v agenturách Peppermint, Havas či Lemonade. Je podepsaný pod oceňovanými kampaněmi pro Škoda Auto v rámci sponzorství České filharmonie nebo Vodafone (například Losos na prázdninách) – nejen za ně získal kreativní ocenění, mezi které patří Louskáčky, Zlatá pecka či Golden Drum. V minulosti rovněž pracoval na televizních spotech pro Tesco.
„Rád bych v Ogilvy navázal na svoje předchozí dobré vztahy s klientem Tesco a zároveň pokračoval ve své dlouhodobé misi – a tou je ukázat, že i velcí retailoví hráči mohou komunikovat kreativněji, než je ve střední Evropě zvykem,“ řekl Martin Halaxa.
Novou zodpovědnost v rámci kreativního oddělení Ogilvy má i Jan Fryč. Dosud zastával post šéfa pro obsah a strategii na sociálních sítích, v rámci nové role „creative lead“ bude spolupracovat s kreativními šéfy jednotlivých týmů napříč agenturou. Zaměří se zejména na kampaně a projekty s potenciálem pro kreativní soutěže.
Zuzana Kabelková nastoupila do Ogilvy v únoru a z pozice ředitelky strategie bude pracovat především na nastavování brandové komunikace a komplexních integrovaných kampaní pro Tesco a Raiffeisenbank. Zapojí se i do spolupráce s poradenským týmem, kde využije zkušenosti z Německa a Skandinávie a zaměří se na identifikování strategických příležitostí pro značky v oblasti udržitelného rozvoje. Oddělení strategie od ledna zastřešuje společně s divizí Ogilvy Consulting Jiří Jón jako „head of strategy & consulting“.
„Vracím se do Česka zhruba po pěti letech a oproti zahraničí vnímám, že tu práce v reklamě vyvolává do velké míry negativní konotace. Obecně tu lidé v agenturách bývají přetížení, v některých případech mají blízko k vyhoření. To nejde změnit ze dne na den, ale ráda bych obrátila větší pozornost k ‚leadershipu‘, procesnímu ‚flow‘, vyvážené zpětné vazbě mezi klientem a agenturou i v rámci agentury a v neposlední řadě ke zdravému profesnímu seberozvoji,“ uvedla Zuzana Kabelková.
Kabelková se věnuje strategii dvanáct let a má zkušenosti zejména v oblasti retailu, inovací, fintech, farmacie, CSR a udržitelného rozvoje. Prošla agenturami Ogilvy a Publicis Groupe, působila ve veřejné diplomacii jako ředitelka Českého centra ve Stockholmu a byla dvakrát zvolena do čela EUNIC (European Union National Institutes for Culture) za skandinávské země, Finsko a pobaltské státy. Do české pobočky Ogilvy se vrací z dosavadní pozice šéfky strategie v německé agentuře Wynken, Blynken & Nod.