Kreativní duo střídá na pozici kreativního ředitele skupiny Jana Bendu, který přechází do Good Game.
Po zhruba pěti letech se do agentury McCann Prague vrátilo a výraznou posilou se stalo kreativní duo Michal Kotulek a Jan Rídl. Společně budou pracovat primárně na kampaních klienta Air Bank.
Přicházejí z reklamní agentury Isobar (dříve Bistro Agency), kde vytvořili úspěšné a oceňované kampaně jako Škoda (Un)covered nebo Češi, děkujem pro Člověka v tísni (Grand Prix na ADC Czech Awards). Oba byli také podepsáni pod komunikační kampaní s „Luboschem“ a jeho chorálovými „boschími bojovníky“ pro Bosch Česká republika.
Oba získávali zkušenosti ve velkých reklamních agenturách. Michal stojí za známou kampaní pro Památník Lidice – Total burn out. Mezi Rídlovy nejznámější práce patří kampaň s Chuckem Norrisem pro T-Mobile nebo kampaň pro projekt Český sen. Jsou držitelé řady lokálních i mezinárodních kreativních ocenění.
V McCann Kotulek s Rídlem střídají na pozici „group creative direktora“ Jana Bendu. Ten se po 7,5 letech přesouvá v rámci ekosystému kreativního domu do esportové divize Good Game, která roste každým týdnem. Dalším novým kreativním tvářím nechává McCann dveře otevřené.
Změny jsou součástí nové kultury, která se tvoří pod taktovkou kreativního ředitele Leonarda Savage. Dochází k transformaci agenturních služeb na kreativní produkt, jehož součástí jsou rostoucí jednotky se specifickým zaměřením. Díky stabilnímu vedení značek jednotlivých týmů tak mohla agentura zavést i pomyslný „open room” koncept – rozdělení kreativního oddělení podle zaměření, ať už se jedná o copywritery, art directory, nebo craft. Výsledkem je pro klienty agentury McCann snadno dostupný unikátní „skillset“, který může společně zpracovat výzvy, jež jdou za hranice tradiční komunikace i každodenních briefů.