Digitální investice v Dentsu řídí Tomáš Šmíd

Pod vedením investičního ředitele Dentsu Martina Mlýnka bude Šmíd sledovat komerční trendy a dohlížet na vývoj a implementaci obchodních kanálů v digitálních médiích.

Novým „head of digital trading“ agenturní skupiny Dentsu se stal Tomáš Šmíd. Ten se bude pod vedením Martina Mlýnka, investičního ředitele Dentsu, věnovat sledování komerčních trendů na trhu a následně dohlížet na vývoj a implementaci obchodních kanálů v digitálních médiích v rámci celé skupiny v České republice.

„Najít ideálního kandidáta na tuto pozici nebyl v dnešní době vůbec snadný úkol, ale jsem velmi rád, že se nám to v osobě Tomáše opravdu podařilo,“ komentoval Martin Mlýnek.

Tomáš Šmíd ve své nové roli nahrazuje Barboru Pokornou, která na konci února z této pozice po téměř ročním působení odchází.

Tomáš Šmíd má více než dvacetiletou praxi v oboru. V minulosti působil v několika mediálních agenturách, naposledy jako ředitel médií v agentuře Wavemaker/GroupM. Rovněž rozvíjel zahraniční spolupráce v Seznam.cz a pracoval mimo jiné i jako manažer marketingové komunikace v O2. Do Dentsu přichází po více než dvou letech působení v LEGO Czech Republic, kde zastával pozici „regional senior media manager“.

„Online hýbe dnešním mediálním světem a já rád využívám příležitosti, kterou mi Dentsu nabídlo, plně se ponořit do vod ‚digitálu‘ a zužitkovat své dosavadní zkušenosti,“ uvedl Tomáš Šmíd.

Reklama
Reklama
MAM_SOME_800x1068_cover-2025-28

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-28

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Pivo Proud, Beats for Love
Cannes Lions 2025
Cannes Lions 2025

MAM Exkluzivně v časopise

Rostislav Čítek
Cadbury Flake reklama
SK Slavia Praha dresy
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

tesco_hlavni
VML Cannes_nový web otvírák doporučujeme (38)
MAM Souboj spotů červen
nový web-otvírák - 2025-07-02T144345
tesco_hlavni
VML Cannes_nový web otvírák doporučujeme (38)
MAM Souboj spotů červen
nový web-otvírák - 2025-07-02T144345