Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Digitální investice v Dentsu řídí Tomáš Šmíd

Pod vedením investičního ředitele Dentsu Martina Mlýnka bude Šmíd sledovat komerční trendy a dohlížet na vývoj a implementaci obchodních kanálů v digitálních médiích.

Novým „head of digital trading“ agenturní skupiny Dentsu se stal Tomáš Šmíd. Ten se bude pod vedením Martina Mlýnka, investičního ředitele Dentsu, věnovat sledování komerčních trendů na trhu a následně dohlížet na vývoj a implementaci obchodních kanálů v digitálních médiích v rámci celé skupiny v České republice.

„Najít ideálního kandidáta na tuto pozici nebyl v dnešní době vůbec snadný úkol, ale jsem velmi rád, že se nám to v osobě Tomáše opravdu podařilo,“ komentoval Martin Mlýnek.

Reklama
Know

Tomáš Šmíd ve své nové roli nahrazuje Barboru Pokornou, která na konci února z této pozice po téměř ročním působení odchází.

Tomáš Šmíd má více než dvacetiletou praxi v oboru. V minulosti působil v několika mediálních agenturách, naposledy jako ředitel médií v agentuře Wavemaker/GroupM. Rovněž rozvíjel zahraniční spolupráce v Seznam.cz a pracoval mimo jiné i jako manažer marketingové komunikace v O2. Do Dentsu přichází po více než dvou letech působení v LEGO Czech Republic, kde zastával pozici „regional senior media manager“.

„Online hýbe dnešním mediálním světem a já rád využívám příležitosti, kterou mi Dentsu nabídlo, plně se ponořit do vod ‚digitálu‘ a zužitkovat své dosavadní zkušenosti,“ uvedl Tomáš Šmíd.

Reklama
MMcite
Reklama
Reklama
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia
Jan Michálek v podcastu Hype-Cast

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)