Pod vedením investičního ředitele Dentsu Martina Mlýnka bude Šmíd sledovat komerční trendy a dohlížet na vývoj a implementaci obchodních kanálů v digitálních médiích.
Novým „head of digital trading“ agenturní skupiny Dentsu se stal Tomáš Šmíd. Ten se bude pod vedením Martina Mlýnka, investičního ředitele Dentsu, věnovat sledování komerčních trendů na trhu a následně dohlížet na vývoj a implementaci obchodních kanálů v digitálních médiích v rámci celé skupiny v České republice.
„Najít ideálního kandidáta na tuto pozici nebyl v dnešní době vůbec snadný úkol, ale jsem velmi rád, že se nám to v osobě Tomáše opravdu podařilo,“ komentoval Martin Mlýnek.
Tomáš Šmíd ve své nové roli nahrazuje Barboru Pokornou, která na konci února z této pozice po téměř ročním působení odchází.
Tomáš Šmíd má více než dvacetiletou praxi v oboru. V minulosti působil v několika mediálních agenturách, naposledy jako ředitel médií v agentuře Wavemaker/GroupM. Rovněž rozvíjel zahraniční spolupráce v Seznam.cz a pracoval mimo jiné i jako manažer marketingové komunikace v O2. Do Dentsu přichází po více než dvou letech působení v LEGO Czech Republic, kde zastával pozici „regional senior media manager“.
„Online hýbe dnešním mediálním světem a já rád využívám příležitosti, kterou mi Dentsu nabídlo, plně se ponořit do vod ‚digitálu‘ a zužitkovat své dosavadní zkušenosti,“ uvedl Tomáš Šmíd.