Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Zaraguza nově pracuje pro Jack Daniels a British American Tobacco

Vedle kreativy pro českou Škodu Auto se agentura po vítězství v tendrech postará o digitální komunikaci pro značku Glo či Jack Daniels.

Česká pobočka Zaraguzy zvítězila v závěru loňského roku ve třech výběrových řízeních. Nejprve obhájila svou pozici jedné z ATL agentur pro automobilku Škoda Auto Česká republika. Se společností spolupracuje agentura osm let a stojí například za dlouhodobou komunikací pro program ojetých vozů Škoda Plus, která získala zlatou Effie v kategorii Dlouhodobé budování značky na posledních českých Effie Awards (na úvodní fotografii).

„V náročném tendru jsme si vybrali partnery, kteří budou mít za úkol pokračovat v nastaveném standardu naší komunikace a přidat k němu i něco navíc. Velmi důležitým tématem pro nás bude v nadcházejících letech elektromobilita, což bude i největší výzva v oblasti komunikace právě pro spolupracující agentury,“ uvedl vedoucí marketingu Škoda Auto Česká republika Libor Šedivák k tendru, v němž byla druhou vítěznou agenturou Etnetera Motion.

Reklama
Abovalve

Zaraguza potom zahájila spolupráci se společností British American Tobacco. Bude pracovat na tvorbě obsahu a správě sociálních sítí pro značku zařízení pro nahřívání tabáku Glo. V plánu je celá řada eventů a navazujících online aktivit, které navazují na globální strategii.

Agentuře se pak podařilo uspět i v tendru pro značku Jack Daniels. V kompetenci by tak měla mít zejména její sociální sítě, kde bude rozpracovávat současný koncept s názvem „Make it count”. Ačkoli na večírcích bývá jejich kombinace zrádná, „welcome drink“ pro vítěze tendru obsahoval vedle whiskey ještě značku Finlandia.

„Zaraguza nám dokázala, že není jen exekuční agenturou, ale že dokáže věci uchopit kreativně a v rámci jedné myšlenky elegantně propojit online a offline svět. Věříme, že bude naším silným strategickým partnerem,” okomentoval výsledky výběrového řízení tým Jack Daniel’s & Finlandia.

„Loni jsem byl v Zaraguze v podstatě nováček. Naskočit do rozjetého vlaku, navíc během pandemie, nebylo nic snadného. O to jsem raději, že jsme asi měsíc po mém nástupu získali v tendru značku Sýrařův výběr od Madety a rok 2021 se nám podařilo uzavřít další trojicí vítězství,“ uvedl k uplynulému roku nový CEO české Zaraguzy Petr Havlíček a dodal: „Letos nás čeká spousta skvělé práce pro naše stávající klienty a věřím, že budeme stejně úspěšní v tendrech, jako v loňském roce. Spolu s novými zakázkami průběžně doplňujeme tým o další talentované kolegy a pracujeme na novém positioningu Zaraguzy včetně vizuální identity. Chceme opět dosáhnout na oborové ceny. Hlavně ale věřím, že za nás bude mluvit naše práce!”

Reklama
Know
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024
Vstupní body do kategorie
LiDay 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)