World of Online buduje eMobility komunitu pro Škoda Auto

S narůstajícím zájmem a posunem v oblasti elektromobility vnímá mladoboleslavská automobilka komunikaci na sociálních sítích jako stěžejní pro zvýšení povědomí o elektromobilitě.

Za tímto účelem zpracovala agentura World of Online (WOO) pro značku globální strategii externího community managementu na sociálních sítích. Cílem spolupráce je šíření povědomí a edukace uživatelů sociálních sítí o tomto tématu mimo oficiální profily Škodovky.

V rámci edukace o elektromobilitě a navázání vztahu s komunitou na sociálních platformách, komunikuje tým WOO jménem automobilky. Monitoruje a reaguje na zmínky o elektrických vozech a elektromobilitě obecně na sociálních sítích. Zároveň odpovídá na otázky spojené s elektromobily (Škoda iV),  podporujeme kreativce ve tvorbě obsahu na toto téma a zapojujeme se do konverzací.

V rámci strategie mimo klasické kanály jako je Facebook, Instagram nebo Youtube, navrhlo WOO další dva kanály, které jsou k edukaci uživatelů vhodné. Pro šíření edukace o elektromobilech vybralo WOO sociální síť Reddit, která jako sbírka fór slouží pro konverzace a vzájemné sdílení názorů a rad mezi uživateli. Skrze tuto platformu komunikujeme především se současnými vlastníky Škoda iV modelů, kteří dychtí po praktických radách.

Naopak pro mladší generaci, které se bude elektromobilita týkat nejvíce, zvolilo WOO ke komunikaci v rámci tématu elektromobility TikTok, který je nyní v přípravné fázi. Pro současné i budoucí vlastníky elektromobilů Škoda iV a pro elektromobilové nadšence WOO založilo pro Škoda Facebook skupinu pod názvem Škoda iV. Hlavním cílem skupiny je budování komunity.

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-15

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-15

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Agentura roku 2025
Surfař
Mikroinfluenceři

MAM Exkluzivně v časopise

Boomerang Communication
Marek Dvořák
Agentura roku 2025
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Young Lions 25_nový web-otvírák - 2025-03-24T214341
AR25_boom
Martin Hranáč, Galerie Vaňkovka
Agentura roku shortlist
Young Lions 25_nový web-otvírák - 2025-03-24T214341
AR25_boom
Martin Hranáč, Galerie Vaňkovka
Agentura roku shortlist