Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Vyrostl jsem z krabice

Už mi nestačí hotové CRM, jaké si může pořídit každý, ale potřebuji větší, robustnější řešení. Přesně to říkají naši zákazníci.

Stále častěji od zákazníků slýcháme, že už jim nestačí omezené možnosti „levného“ krabicového řešení, které si do firem před pár lety pořídili. Svůj původní účel splnilo – pečlivě evidovalo obchodní činnost. Ale doba se mění a úspěch na trhu si žádá víc, mnohem víc.

Co víc firmy od CRM potřebují?

Reklama
ČEZ

Vedle záznamů o obchodních aktivitách je stále důležitější být nepřetržitě online na všech frontách. Tedy řídit, spravovat a vyhodnocovat všechna prodejní data z různých prodejních kanálů – ideálně z jediného místa. To vytváří tlak nejen na CRM, ale na obchodní systémy obecně.

U nás ve Sprinx Consulting tento tlak vnímáme stále silněji. I proto, že nás zákazníci oslovují právě z důvodu, že nedodáváme krabicové CRM s jasnými mantinely, ale vytvoříme pro klienty řešení na míru, které jim bude v jejich businessu pomáhat další desítky let. Naše síla není ale jen ve vývoji a nasazování samotných řešení, která naším klientům pomáhají rozvíjet jejich podnikání.

Snad ještě důležitější součástí naší práce je právě „Consulting“. Naši sílu a kompetence využíváme ve prospěch našich klientů, kterým jsme spolehlivým partnerem – bez ohledu na to, jestli si svoje nové CRM nebo jiné obchodní řešení nechají vytvořit právě u nás, či kdekoli jinde. Potkáváme se se zákazníky, konzultujeme s nimi jejich záměry a potřeby – a pak navrhujeme optimální řešení pro jejich podnikání.

Ve světě podnikového softwaru je velmi snadné skončit s něčím úplně jiným, než co jsme na začátku chtěli a u dodavatele objednali. Příčin může být mnoho a bez kompetentního a zkušeného vedení projektu se téměř nelze vyhnout nepříjemným (a často i velmi drahým) překvapením. Proto naše klienty provádíme celou zakázkou od analýzy a formulování zadání, přes výběr dodavatele a realizaci, až po úspěšnou implementaci nového řešení.

Implementací to rozhodně nekončí

Garant každého našeho projektu má, společně se svým týmem, za úkol postarat se o to, aby byl klient s dodaným řešením dlouhodobě spokojený. Tedy nejen v okamžiku nadšení, když dostane nový systém k používání, ale především v dlouhodobém horizontu. Reagujeme na aktuální trendy a přicházíme s nápady, aby všechny naše projekty procházely kontinuálním rozvojem a měly neustálý byznysový přínos pro naše zákazníky.

Základem naší práce je dialog. Proto bychom se nad rámec našich článků rádi pobavili přímo s vámi, a proto 22. 2. 2022 uspořádáme Consultingový webinář, kde bude jedinečný prostor i pro vaše dotazy. Registrujte se na odkazu ZDE. Budeme se s vámi těšit online.

Reklama
Know
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Diana Hlaváčová, Seznam
MAM class prompty Ipsos
Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Effie_novy-web-otvirak (2)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Effie_novy-web-otvirak (2)