Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Václav Koukolíček jde řídit externí komunikaci do Coca-Cola HBC

Manažerem externí komunikace společnosti Coca-Cola HBC Česko a Slovensko se od Nového roku stal Václav Koukolíček, který posledních více než sedm let vedl externí komunikaci maloobchodního řetězce Tesco.

V čele týmu externí komunikace Coca-Cola HBC Česko a Slovensko bude mezi hlavní úkoly Václava Koukolíčka patřit naplňování a další rozvoj komunikační strategie, posilování vztahů s médii, veřejností i partnery a v neposlední řadě také podpora projektů společnosti na poli udržitelného rozvoje.

„Coca-Cola HBC je výrobcem a distributorem ikonických nealkoholických nápojů. Značka se těší dobrému jménu a mimořádné oblibě zákazníků. I proto jsem moc rád za příležitost komunikovat jejím jménem nejen vůči patnáctimilionovému českému a slovenskému trhu, ale také směrem k partnerům či místním komunitám. Těším se na mnoho zajímavých projektů, jež mě s mým týmem čekají,“ uvedl Koukolíček, který v roce 2020 zvítězil v profesní soutěži Mluvčí roku v kategorii Nejlepší mluvčí soukromého sektoru. Loni pak získal zlatou sošku také v soutěži LEMUR – Česká cena za PR.

Reklama
ČEZ

Nový manažer externí komunikace přichází do Coca-Cola HBC Česko a Slovensko s více než 13 lety zkušeností v oboru. Svoji profesní dráhu zahájil jako novinář ve vydavatelství Ringier Axel Springer, kde měl jako vedoucí politického oddělení na starosti mimo jiné investigativní žurnalistiku či rozhovory s významnými osobnostmi a vrcholnými politiky. Poté pracoval na Ministerstvu školství mládeže a tělovýchovy – nejprve jako tiskový mluvčí, později se stal tajemníkem ministra s odpovědností za komunikační strategii.

Do soukromé sféry přešel Koukolíček v roce 2012, kdy se stal manažerem komunikace českého výrobce dekorativního skla a zakázkových světelných instalací Lasvit. V posledních sedmi letech pak vedl externí komunikaci maloobchodního řetězce Tesco Stores ČR. Náplní jeho práce bylo mimo jiné vytvořit a naplňovat komunikační strategii v on-line či offline prostředí. Zabýval se také krizovou komunikací či spoluprací s týmy po celé střední Evropě a poskytoval klíčové informace o produktech, projektech a CSR aktivitách. 

Reklama
MMcite
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
MMCITE
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024
Vstupní body do kategorie
LiDay 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)