Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Proboston mění tvář, je z ní antistresová agentura

Pražská strategicko-kreativní agentura s novou vizuální identitou zdůrazňuje pohodovou spolupráci s klienty.

Agentura Proboston Creative v novém roce změnila vizuální identitu, včetně nové podoby webových stránek. S charakteristikou „kreativní“ nyní pojí také výraz „antistresová“, čímž odkazuje na zážitek klientů ze spolupráce s agenturou. „Chceme zdůraznit to, co je pro nás hlavní. Onen pocit, který spolupráce s námi přináší všem marketingovým manažerům, firmám a značkám, pro něž pracujeme – výsledky, klid a pohodu s vědomím, že mají profesionálního partnera, jemuž mohou důvěřovat,“ uvedl Filip Líbal, výkonný ředitel Proboston.

Podoba nové značky vychází z dlouhých rozhovorů s klienty, zaměstnanci i vedením firmy. V komunikaci zvolil Proboston klidný tón, nechybí ale ani nadsázka, s níž pracuje ve svých ilustracích Jakub Matoušů, kreativní ředitel agentury.

Reklama
ČEZ

„Spousta z našich klientů je s námi opravdu dlouho. Je to samozřejmě kvůli dobře odvedené práci. Ale taky proto, že s námi mohou po zadání trochu vypustit, protože vědí, že dostanou vše včas a perfektně zpracované,“ dodala Daniela Matoušů, ředitelka pro služby klientům agentury.

Představení nového konceptu proběhlo v prosinci. Poprvé se s ním setkají stávající klienti agentury, kteří dostali dárkový set s anti-stresovými CBD bonbóny, obalem na mobil rušícím signál a tričkem s telefonním číslem přímo do agentury, na které mohou zavolat, když se budou cítit zavaleni prací. Dále probíhá kampaň na sociálních sítích Facebook a LinkedIn a na vybraných webech.

Proboston už více než deset let připravuje všechny digitální kampaně pro T-Mobile a kompletně se stará o jeho dceřiný brand – virtuálního operátora Kaktus. Dalšími dlouholetými klienty jsou například Sberbank, AstraZeneca, Adastra, D.A.S. pojišťovna, Výstaviště či Pinko.

Reklama
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Peter Menky, Dodo
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)