Pražská strategicko-kreativní agentura s novou vizuální identitou zdůrazňuje pohodovou spolupráci s klienty.
Agentura Proboston Creative v novém roce změnila vizuální identitu, včetně nové podoby webových stránek. S charakteristikou „kreativní“ nyní pojí také výraz „antistresová“, čímž odkazuje na zážitek klientů ze spolupráce s agenturou. „Chceme zdůraznit to, co je pro nás hlavní. Onen pocit, který spolupráce s námi přináší všem marketingovým manažerům, firmám a značkám, pro něž pracujeme – výsledky, klid a pohodu s vědomím, že mají profesionálního partnera, jemuž mohou důvěřovat,“ uvedl Filip Líbal, výkonný ředitel Proboston.
Podoba nové značky vychází z dlouhých rozhovorů s klienty, zaměstnanci i vedením firmy. V komunikaci zvolil Proboston klidný tón, nechybí ale ani nadsázka, s níž pracuje ve svých ilustracích Jakub Matoušů, kreativní ředitel agentury.
„Spousta z našich klientů je s námi opravdu dlouho. Je to samozřejmě kvůli dobře odvedené práci. Ale taky proto, že s námi mohou po zadání trochu vypustit, protože vědí, že dostanou vše včas a perfektně zpracované,“ dodala Daniela Matoušů, ředitelka pro služby klientům agentury.
Představení nového konceptu proběhlo v prosinci. Poprvé se s ním setkají stávající klienti agentury, kteří dostali dárkový set s anti-stresovými CBD bonbóny, obalem na mobil rušícím signál a tričkem s telefonním číslem přímo do agentury, na které mohou zavolat, když se budou cítit zavaleni prací. Dále probíhá kampaň na sociálních sítích Facebook a LinkedIn a na vybraných webech.
Proboston už více než deset let připravuje všechny digitální kampaně pro T-Mobile a kompletně se stará o jeho dceřiný brand – virtuálního operátora Kaktus. Dalšími dlouholetými klienty jsou například Sberbank, AstraZeneca, Adastra, D.A.S. pojišťovna, Výstaviště či Pinko.