Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

PNS a Liftago pilotují doručování tisku v Praze

První novinová společnost (PNS) a  startupová taxislužba Liftago testují doručování tisku pro předplatitele v některých pražských částech. Technologická platforma může PNS v budoucnu pomoci i s řízením sítě a využití logistických kapacit.

Podle Ondřeje Vaňhy místopředsedy představenstva PNS je doručování předplacených novin logisticky velmi náročná disciplína, protože tisk, který PNS obdrží v nočních hodinách, musí být doručen do 7:30 do všech schránek předplatitelů.

 „Každý den se dostávají naši koordinátoři do situace, kdy musí operativně hledat náhradu za náhle chybějícího doručovatele. Právě pro tyto účely je platforma Liftaga velmi zajímavé řešení. V současné době to testujeme v některých oblastech Prahy Východ a Prahy Západ tak, abychom ladili procesní stránku a současně si ověřili i samotnou nákladovost tohoto řešení. Koncový zákazník, předplatitel, by neměl poznat žádný rozdíl,“ říká Vaňha.

Reklama

„Je řada firem, které se starají o naprosto zásadní služby a považujeme je za samozřejmost. Třeba distribuce novin, která se odehrává, když spíme. Baví mě, že s Liftago můžeme díky naší technologii dodávat nové schopnosti a možnosti firmám jako je PNS,“ napsal ke spolupráci na síti LinkedIn CEO Liftago Ondřej Krátký.

V PNS by rádi do budoucna hledali s Liftagem i další směry spolupráce. V úvahu přichází například využití platformy Liftaga pro řízení sítě PNS nebo „dovytížení“ logistických kapacit osmi tisiců doručovatelů a několika set rozvozových tras po celé ČR.

PNS je největším distributorem tisku na českém trhu. Zajišťuje distribuci celostátních i regionálních deníků, časopisů, neperiodických publikací a doplňkového sortimentu na prodejní místa. PNS jako největší alternativní poštovní operátor v České republice také distribuuje letáky a listovní zásilky.

Reklama
ČEZ
Reklama
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Peter Menky, Dodo
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)