Reklama
Megaboard

Petr Vlasák po patnácti letech odchází z Comtech Can

Teď bude Vlasák na volné noze, chce pomáhat tvořit koncepty či budovat kreativní oddělení agentur.

Petr Vlasák byl kreativním ředitelem v agentuře Comtech Can od listopadu roku 2006, tedy déle než patnáct let. V lednu z agentury odešel na volnou nohu. „Za patnáct let v Comtechu – a předtím v Saatchi a DDB – jsem se naučil spoustu věcí. Třeba jak najít talentované kolegy, postavit dobré kreativní oddělení a dělat práci, se kterou roste celá agentura. Teď to všechno můžu nabídnout jinde. Jsem volný kreativní ředitel pro agenturu, která to potřebuje,“ uvedl Vlasák na svém profilu na LinkedIn s odkazem na své webové stránky.

Před Comtech Can byl Vlasák tři roky kreativním ředitelem ve zmiňované agentuře Saatchi & Saatchi, před tím rovněž tři roky v agentuře DDB Prague. Před tím déle než sedm let pracoval jako reklamní textař v Saatchi & Saatchi a Grey Praha. Za přínos oboru získal v roce 2017 od Art Directors Clubu trofej Zlatý ohníček.

Novým kreativním ředitelem v Comtech Can se stal venezuelský reklamní tvůrce Manuel Prada, který už v agentuře působí od března 2018 jako senior art director. Před tím déle než čtyři roky působil na stejné pozici v agentuře Hullabaloo.

Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-03

MAM Exkluzivně v časopise

Jan Patawa, MV ČR
David Klimeš, NFNZ
Domi Alagia, DVTV

MAM Téma čísla

Otvírák na web - Vašek
gaming_rytir_iStock_nový web-otvírák (50)
2025
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále
WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále